MONZA - KVALIFIKACE; Dnešní kvalifikace přinesla zásluhou počasí netradičně promíchané startovní pole. Nejlepší pozici nakonec získal Alex Müller startující s Astonem Martin stáje Jetalliance. Ve třídě GT2 patří první pozice a čtvrtá celkově Collardovi s Porsche týmu Prospeed Competition.
Kvalifikace započala za suchých podmínek a nejlepšího času dosáhl zmíněný Collard, ale před startem silnějších vozů GT1 přešla nad druhým sektorem italského okruhu deštivá přeháňka.
Situace přinesla ztížené podmínky i s ohledem na skutečnost, že část dráhy zůstala suchou. Z okruhu doslova vyplavali Kumpen se Saleenem a Gollin s Corvette. Problémy měl i loňský vítěz kvalifikace Wendlinger, který bude zítra startovat až z 28 pozice.
Ještě pět minut před koncem vymezeného času byly vozy GT1 až za vozy slabší třídy. Obrácené startovní pole se nakonec ale nekonalo, v samém závěru už byla závodní stopa natolik vysušená, aby se vozy GT1 mohly s GT2 alespoň měřit.
O pole position svedli souboj Müller (Aston) a zkušený Bouchut (Corvette), na třetí místo stačil čas Negraovi (Maserati). Na čtvrtou pozici klesl Müller (Porsche), dopředu se ještě dostali Fässler (Corvette) a Simonsen (Aston), další příslušníci GT1 startují ve druhé polovině pole a kupříkladu obhájce titulu Bertolini odstartuje až jako šestnáctý.
Monza, kvalifikace
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.