Nová sezona, nový vůz...ale známé tváře stáje PK Carsport. Piloty belgického týmu jsou i letos Anthony Kumpen a Bert Longin, kteří dnes před roll outem pózovali před jejich novým vozem Saleen S7R. Roll out proběhl na francouzském okruhu Croix en Ternois.
„Roll out proběhl velice pozitivně. Zaměřili jsme se hlavně na zkontrolováni všech systému ve voze, který jsme během předešlých týdnů kompletně přestavěli. Důležité také bylo, abychom si my jezdci získali první pocit z vozu. Neměli jsme žádný problém. Teď už jsme tým, vůz i piloti připraveni na začátek pořádného testování. Příští týden se budeme účastnit testů na jihu Španělska, kde budeme pracovat na pneumatikách Pirelli. Auto vypadá velice dobře. Jízdní styl s tímto vozem je ovšem trošku odlišný od Corvette. Absolutně jiné je rozložení hmotnosti. To hned citelně poznáte. Velice se těším na pilotování tohoto vozu ve FIA GT,“ říká Anthony Kumpen.
Po působivé sezóně se kompletně Belgický tým vrací do nové sezóny s novým vozem i s novými pneumatikami Pirelli. Naposledy byl Saleen pravidelně do GTček nasazován v roce 2006. Tehdy ho provozoval tým Zakspeed. Stáj s ním získala dvě vítězství a až do předposledního závodu byla v boji o titul. Na obou vítězstvích měl podíl český jezdec Jarek Janiš.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?