Na portugalském okruhu Estoril testoval poslední tři dny pilně Vitaphone Racing Team s jejich Maserati MC12. Německý tým, který loni obhájil titul v kategorii GT1, se soustředil především na pneumatiky Michelin.
Pro tým testovali Andrea Bertolini, Michael Bartels, Miguel Ramos a Alexander Negrão. Andrea Bertolini a Michael Bartels budou opět jezdit spolu, stejně jako když vyhráli titul v roce 2006. Mladý brazilec a pilot GP2 Alexander Negrão bude jezdit se zkušeným Miguelem Ramosem.
Testy dopadly dobře, jezdci se sžili jak s vozem Maserati MC12, tak i s pneumatikami Michelin, které fungovaly dobře jak při suché trati, tak i na mokré. V sobotu, na suché trati, obě auta najezdila 267 kol. V neděli, kdy byla trať mokrá po prudké bouři, bylo odjeto celkem 180 kol. Poslední den, tedy v pondělí, bylo za sucha odjeto 176 kol. Celkem při testech jezdci najezdili 2602 km. Jejich MC12ky neměly jediný problém.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?