Na portugalském okruhu Estoril testoval poslední tři dny pilně Vitaphone Racing Team s jejich Maserati MC12. Německý tým, který loni obhájil titul v kategorii GT1, se soustředil především na pneumatiky Michelin.
Pro tým testovali Andrea Bertolini, Michael Bartels, Miguel Ramos a Alexander Negrão. Andrea Bertolini a Michael Bartels budou opět jezdit spolu, stejně jako když vyhráli titul v roce 2006. Mladý brazilec a pilot GP2 Alexander Negrão bude jezdit se zkušeným Miguelem Ramosem.
Testy dopadly dobře, jezdci se sžili jak s vozem Maserati MC12, tak i s pneumatikami Michelin, které fungovaly dobře jak při suché trati, tak i na mokré. V sobotu, na suché trati, obě auta najezdila 267 kol. V neděli, kdy byla trať mokrá po prudké bouři, bylo odjeto celkem 180 kol. Poslední den, tedy v pondělí, bylo za sucha odjeto 176 kol. Celkem při testech jezdci najezdili 2602 km. Jejich MC12ky neměly jediný problém.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?