Na portugalském okruhu Estoril testoval poslední tři dny pilně Vitaphone Racing Team s jejich Maserati MC12. Německý tým, který loni obhájil titul v kategorii GT1, se soustředil především na pneumatiky Michelin.
Pro tým testovali Andrea Bertolini, Michael Bartels, Miguel Ramos a Alexander Negrão. Andrea Bertolini a Michael Bartels budou opět jezdit spolu, stejně jako když vyhráli titul v roce 2006. Mladý brazilec a pilot GP2 Alexander Negrão bude jezdit se zkušeným Miguelem Ramosem.
Testy dopadly dobře, jezdci se sžili jak s vozem Maserati MC12, tak i s pneumatikami Michelin, které fungovaly dobře jak při suché trati, tak i na mokré. V sobotu, na suché trati, obě auta najezdila 267 kol. V neděli, kdy byla trať mokrá po prudké bouři, bylo odjeto celkem 180 kol. Poslední den, tedy v pondělí, bylo za sucha odjeto 176 kol. Celkem při testech jezdci najezdili 2602 km. Jejich MC12ky neměly jediný problém.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?