Nový tým, který vstupuje do FIA GT ve třídě GT2 s vozem Ferrari F430 oznámil, jaké pneumatiky budou jeho vozy používat. Celkem překvapivě se jedná o francouzského dodavatele Michelin.
Jezdci Chris Niarchos, Andrew Kirkaldy a Tim Mullen však závodili v roce 2006 celou sezónu právě na pneumatikách Michelin. Každý z nich získal pole-position a dohromady vyhráli pět závodů. Obě strany proto doufají, že dokáží na úspěšnou spolupráci znovu navázat v roce 2008.
„Tvrdě jsme pracovali na tom, abychom si zajistili tyto pneumatiky už pro sezónu 2008. Víme totiž, že nám dávají nejlepší šanci na úspěch v šampionátu FIA GT,“ říká šéf týmu CRS Chris Niarchos.
„Je to skutečně bravurní kousek pro nový tým v šampionátu. Jsme potěšení, že Michelin rozpoznal, že jsme tu pro vítězství.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?