Tým PK Carsport a jeho jezdci Anthony Kumpen a Bert Longin mají za sebou nesporně velmi úspěšnou sezonu. Ve starším voze Corvette C5R byli ve hře o titul až do samého závěru šampionátu. V roce 2008 však přesedlají na americký Saleen S7R.
„Jen málo toho zůstane stejného, ale náš cíl stejný zůstává, a to vítězství. Vrací se projekt United4Belgium. Lidé tomu fandí a my budeme pokračovat v závodech jako belgický tým,“ říká Anthony Kumpen.
Stáj se bude nadále soustředit na šampionát FIA GT, doplňuje týmový kolega Bert Longin. „Jsme malý tým a jezdit dvě neúplné série by nebylo ideální. S PK Carsport jsme se rozhodli pokračovat ve FIA GT. Máte zde skupinu velmi zkušených a motivovaných lidí, pro které také bude lepší koncentrovat se jen na jednu sérii."
Jejich novou zbraní bude americký Saleen S7R. Auto poprvé závodilo v roce 2006 pro německý tým Zakspeed, který s ním vyhrál dva závody a získal čtyři pole position. Jen připomeňme, že s ním úspěšně závodil i Čech Jarek Janiš.
„Samozřejmě, že bude mít nová vylepšení před startem sezóny. Je to velice konkurenceschopné auto a jsme přesvědčeni, že to bude klapat. Nezapomínejme, že Saleen vyhrál loni v LMS Championship třídu GT1. Vítězství v této kategorii, kde se jezdí dlouhé závody, klade důraz jak na rychlost, tak i na spolehlivost. V přípravě musíme najezdit co nejvíce kilometrů. Vše bude pro nás nové. Začneme testovat už v únoru,“ dodává Kumpen.
Důležitým faktorem v sezoně 2008 bude partnerství s italskou společností Pirelli. „Spolupráce s Pirelli nám dává příležitost pro velké množství testů. Samozřejmě, že pneumatiky známe z minula a obě strany jsou šťastné z obnovení spolupráce,“ říká Longin.
Pier-Luigi Decancellis z Pirelli se vyjádřil takto: „V minulosti jsme měli velice dobré zkušenosti jak s týmem, tak i vozem. V minulosti jsme dodávali pneumatiky Vitaphone a některé americké týmy také jezdí na Pirelli. Jsme opravdu šťastní z tohoto programu, který by mohl být jediným pro nás ve třídě GT1.“
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?