Přední tým šampionátu vozů grand tourismo se dohodl se svým partnerem Pirelli na vstupu do kategorie GT2. Nasazovat bude dva speciály Ferrari 430 a půjde o zbrusu nové modely pro sezonu 2008.
Jména jezdců budou oznámena v lednu, kdy bude dodáno první závodní auto.
BMS Scuderia Italia vyhrál šampionát FIA GT v letech 2003 a 2004 s Ferrari 550 Maranello v nejsilnější třídě GT1. V minulých letech přesedlal na britské vozy Aston Martin DBR9, se kterými jeho jezdci končili na pódiích, ale na absolutní špičku obyčejně nestačili.
Je reálné předpokládat, že se italský tým rozhodl působit jak ve špičkové třídě GT1, tak GT2 a nebo jde o redukci programu?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?