Maserati přebírá ocenění od FIA

Bartels/Biagi
Bartels/Biagi, foto: DPPI / FIA GT
iM2 8. prosince 2007 20:25
Sdílej:

Šampióni závodů FIA GT a FIA GT3 Evropského šampionátu si včera v noci přebrali svoje vítězné trofeje v sále Sporting d'Eté v Monaku.

Thomas Biagi, Matthias Quinger z týmu Vitaphone a Maurizio Leschiutta z Maserati přebrali vítězné ceny, kterých dosáhli vítězstvím v hodnocení jezdců, týmů a výrobců ve třídě GT1.

Ve třídě GT2 si vítězné ceny pro jezdce přebrali Dirk Müller a Toni Vilander. Amato Ferrari převzal cenu pro vítězný tým AF Corse Motorola a Antonello Coletta pro nejlepšího výrobce ve třídě GT2.

Ve třídě GT3 zvítězili mezi jezdci Henri Moser a Gilles Vannelet. Vitaphone Maserati MC 12 zde bylo vystaveno při vstupu do sálu.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?