Šéf týmu Scuderia Ecosse ohledně budoucí sezony naznačil také něco o jezdeckém složení a technice, kterou budou mít příští rok k dispozici.
Šéf týmu Scuderia Ecosse vydal oficiální prohlášení o plánech pro budoucnost: „Když jsem byl před týdnem v Nogaru, strávil jsem hodně času odpovídáním na otázky ohledně budoucnosti našeho týmu. Pokud je pravda, že Chris Niarchos opouští náš tým, tak to bude po pěti úspěšných letech, co naše plány budou směřovat jiným směrem. Chris a já jsme spolu byli několikrát nahoře a několikrát úplně dole. Dobré okamžiky začaly s jeho vítězstvím v britském GT v roce 2006 a v jeho první 24hodinovce v Le Mans ve stejném roce. Přejeme mu vše nejlepší s jeho budoucími závodnickými plány.“
Co se týče techniky, tým zůstává věrný svým současným vozům Ferrari ve specifikaci GT2. „Z týmové perspektivy mohu říci, že jsme samozřejmě smutní z tohoto odchodu, ale už se poohlížíme po náhradě pro rok 2008. Budeme závodit se dvěma báječnými Ferrari 430, se kterými budeme chtít samozřejmě vyhrávat.“
Připomeňme, že stáj je dobře známá i našim jezdcům Engemu i Jarkovi Janišovi a že se jednoho závodu v rudém Ferrari zúčastnil v letošním roce i šampion F1 Nigel Mansell.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?