Šéf týmu Scuderia Ecosse ohledně budoucí sezony naznačil také něco o jezdeckém složení a technice, kterou budou mít příští rok k dispozici.
Šéf týmu Scuderia Ecosse vydal oficiální prohlášení o plánech pro budoucnost: „Když jsem byl před týdnem v Nogaru, strávil jsem hodně času odpovídáním na otázky ohledně budoucnosti našeho týmu. Pokud je pravda, že Chris Niarchos opouští náš tým, tak to bude po pěti úspěšných letech, co naše plány budou směřovat jiným směrem. Chris a já jsme spolu byli několikrát nahoře a několikrát úplně dole. Dobré okamžiky začaly s jeho vítězstvím v britském GT v roce 2006 a v jeho první 24hodinovce v Le Mans ve stejném roce. Přejeme mu vše nejlepší s jeho budoucími závodnickými plány.“
Co se týče techniky, tým zůstává věrný svým současným vozům Ferrari ve specifikaci GT2. „Z týmové perspektivy mohu říci, že jsme samozřejmě smutní z tohoto odchodu, ale už se poohlížíme po náhradě pro rok 2008. Budeme závodit se dvěma báječnými Ferrari 430, se kterými budeme chtít samozřejmě vyhrávat.“
Připomeňme, že stáj je dobře známá i našim jezdcům Engemu i Jarkovi Janišovi a že se jednoho závodu v rudém Ferrari zúčastnil v letošním roce i šampion F1 Nigel Mansell.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.