Mauro Casadei se vrací na start závodů FIA GT v Brně v SRT Corvette C5 se startovním číslem 18, když vytvoří dvojici s Tomem Cloetem. Tento pár už spolu jednou zvítězil.
Mauro Casadei Auto se fantasticky řídí. Žádný z týmů nebo jezdců neudělal v Monze sebemenší chybu. Brno je moje nejoblíbenější trať a věřím si zde. Ale závod bude velice tvrdý. JMB Maserati budou velice silná a asfalt v Brně nebude mít velkou teplotu.
Casadei má dobré vzpomínky na Brno Vzpomínám si na rok 2001, kdy jsem jel s Orlando Porsche 911 GT1. Jel jsem poslední stint, byli jsme před Spinellim a Sabatinim a byla strašná zima. Na trať jsem se vrátil na hladkých gumách po velkém dešti a ta byla z 80% ještě mokrá. Po pár kolech jsem uviděl v zrcátku Coca Cola Porsche 996, jak je za mnou. V tu chvíli jsem nevěděl, kdo to je, ale nechtěl jsem se smířit s tím, že by mě vůz třídy GT2 předjel. Tak jsem na to tlačil, jak to jen šlo. Výsledek byl, že jsem zajel čtvrté nejrychlejší kolo závodu. Až později jsem zjistil, kdo byl v tom Coca Cola Porsche GT2. Tomáš Enge!!!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?