Fantastického úspěchu dosáhla česká stáj Škoda Charouz Racing System-Lola/Judd ve druhém závodě šampionátu Le Mans Series.
Ve Valencii dojela druhá v absolutním pořadí. Vynikajícího výkonu dosáhla posádka ve složení Alex Yoong, Jan Charouz a Stefan Mücke. Jde o výsledek, který bude zdobit historii českého motorsportu. Zpráva bude aktualizována
Výsledky, 2. podnik LMS, Valencie, závod: 1. Team Peugeot Total LAMY Pedro, SARRAZIN Stephane (Peugeot 908 HDi FAP) LMP1 235 kol 2. Škoda Charouz Racing System Lola/Judd CHAROUZ Jan, MUECKE Stefan, YOONG Alex (Lola B07/17 Judd) LMP1 3. Swiss Spirit DELETRAZ Jean-Denis,FASSLER Marcel, ALEXANDER DAVID Iradj (Lola B07/10 Audi) LMP1 4. Rollcentre Racing BARBOSA Joao, HALL Stuart, SHORT Martin (Pescarolo Judd) LMP1 5. Pescarolo Sport BOULLION Jean-Christophe, DUMAS Romain (Pescarolo Judd) LMP1, 6. Pescarolo Sport PRIMAT Harold, TINSEAU Christophe (Pescarolo Judd) LMP1 BPA sport marketing, a.s.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.