Adam Lacko pracoval v obou volných trénincích před druhým závodem série Porsche Carrera Cup hlavně na nastavení svého vozu.
Pilot německého týmu Farnbacher Racing zajel čtrnáctý, respektive sedmnáctý čas.
Jeho největší potíží byla přetáčivost v rychlých zatáčkách východoněmeckého okruhu. Závodník z podhůří Beskyd ovšem věří, že pro dnešní kvalifikaci a nedělní závod bude jeho stroj v lepší formě. Podobně jako při úvodu v Hockenheimu i na Oscherslebenu se sešla obrovská konkurence 38 závodníků.
Adam Lacko: „Dnes to nešlo ideálně. Hledali jsem co nejlepší nastavení našeho vozu a to s sebou přineslo slabší výsledky v obou volných trénincích. Na druhou stranu zatím šlo hlavně o testování, důležitá bude sobotní kvalifikace. Kolega Jörg Hardt vyhrál druhý volný trénink, myslím, že bude mít co poradit. Mým hlavním problémem byla přetáčivost v rychlých zatáčkách. Když ji odstraníme, určitě se zrychlím.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, 1. volný trénink: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 1:32.321 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.053 3. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -0.182 4. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) -0.237 5. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.296 6. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.316 7. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.384 8. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.433 9. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.604 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -0.664 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.154 Startovalo 36 jezdců Internet: www.racecam.de
2. volný trénink: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:31.377 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.067 3. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.180 4. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.241 5. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.309 6. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.453 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.486 8. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.557 9. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.641 10. Pla, Olivier (MRS-Team) -0.646 17. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.459 Startovalo 38 jezdců Internet: www.racecam.de
Časový harmonogram PCC v Oscherslebenu: Sobota 5. května 15.40-16.10 kvalifikace Neděle 6. května 11.40 závod BPA sport marketing, a.s.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?