Carrera Cup: Lacko hledal ideální nastavení

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: BPA sport marketing, a.s.
ar1 4. května 2007 22:43
Sdílej:

Adam Lacko pracoval v obou volných trénincích před druhým závodem série Porsche Carrera Cup hlavně na nastavení svého vozu.

Pilot německého týmu Farnbacher Racing zajel čtrnáctý, respektive sedmnáctý čas.

Jeho největší potíží byla přetáčivost v rychlých zatáčkách východoněmeckého okruhu. Závodník z podhůří Beskyd ovšem věří, že pro dnešní kvalifikaci a nedělní závod bude jeho stroj v lepší formě. Podobně jako při úvodu v Hockenheimu i na Oscherslebenu se sešla obrovská konkurence 38 závodníků.

Adam Lacko: „Dnes to nešlo ideálně. Hledali jsem co nejlepší nastavení našeho vozu a to s sebou přineslo slabší výsledky v obou volných trénincích. Na druhou stranu zatím šlo hlavně o testování, důležitá bude sobotní kvalifikace. Kolega Jörg Hardt vyhrál druhý volný trénink, myslím, že bude mít co poradit. Mým hlavním problémem byla přetáčivost v rychlých zatáčkách. Když ji odstraníme, určitě se zrychlím.“

Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).

Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, 1. volný trénink: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 1:32.321 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.053 3. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -0.182 4. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) -0.237 5. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.296 6. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.316 7. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.384 8. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.433 9. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.604 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -0.664 14.  Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.154 Startovalo 36 jezdců Internet: www.racecam.de

2. volný trénink: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:31.377 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.067 3. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.180 4. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.241 5. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.309 6. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.453 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.486 8. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.557 9. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.641 10. Pla, Olivier (MRS-Team) -0.646 17.  Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.459 Startovalo 38 jezdců Internet: www.racecam.de

Časový harmonogram PCC v Oscherslebenu: Sobota 5. května 15.40-16.10 kvalifikace Neděle 6. května 11.40 závod BPA sport marketing, a.s.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.