Adam Lacko pracoval v obou volných trénincích před druhým závodem série Porsche Carrera Cup hlavně na nastavení svého vozu.
Pilot německého týmu Farnbacher Racing zajel čtrnáctý, respektive sedmnáctý čas.
Jeho největší potíží byla přetáčivost v rychlých zatáčkách východoněmeckého okruhu. Závodník z podhůří Beskyd ovšem věří, že pro dnešní kvalifikaci a nedělní závod bude jeho stroj v lepší formě. Podobně jako při úvodu v Hockenheimu i na Oscherslebenu se sešla obrovská konkurence 38 závodníků.
Adam Lacko: „Dnes to nešlo ideálně. Hledali jsem co nejlepší nastavení našeho vozu a to s sebou přineslo slabší výsledky v obou volných trénincích. Na druhou stranu zatím šlo hlavně o testování, důležitá bude sobotní kvalifikace. Kolega Jörg Hardt vyhrál druhý volný trénink, myslím, že bude mít co poradit. Mým hlavním problémem byla přetáčivost v rychlých zatáčkách. Když ji odstraníme, určitě se zrychlím.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, 1. volný trénink: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 1:32.321 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.053 3. Arnold, Lance David (UPS Porsche Junior Team) -0.182 4. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) -0.237 5. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.296 6. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.316 7. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.384 8. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.433 9. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.604 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -0.664 14. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.154 Startovalo 36 jezdců Internet: www.racecam.de
2. volný trénink: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:31.377 2. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.067 3. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.180 4. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.241 5. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.309 6. Menzel, Christian (tolimit motorsport) -0.453 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.486 8. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.557 9. Jäger, Thomas (rhino's Wieth Racing) -0.641 10. Pla, Olivier (MRS-Team) -0.646 17. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.459 Startovalo 38 jezdců Internet: www.racecam.de
Časový harmonogram PCC v Oscherslebenu: Sobota 5. května 15.40-16.10 kvalifikace Neděle 6. května 11.40 závod BPA sport marketing, a.s.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.