Mugello: Aston konečně vyhrál

Wendlinger, Karl
Wendlinger, Karl, foto: www.auto-news.cz
Daniel Šupa 17. září 2006 21:34
Sdílej:

Až v sedmém závodě letošní sezony získal velký favorit šampionátu své letošní první vítězství, a to zásluhou stáje Race Alliance.

Na italském okruhu nepřálo startovnímu poli počasí, nicméně měnící se podmínky přinesly napínavé souboje a dramatická poslední kola tříhodinového závodu.

Po startu šel do čela Aston Martin domácího týmu Scuderia Playteam, který se zúčastnil závodu FIA GT vůbec poprvé. Toni Vilander předal Giambattistovi Giannoccarovi vůz na první pozici, ale Ital nezvládl na mokré dráze řízení a po úderu do zdi ze závodu odstoupil.

Vedení převzal Wendlinger s Peterem a Astonem týmu Race Alliance, kteří udrželi za svými výfuky s odstupem čtyř vteřin dvě Maserati stáje Vitaphone. Úspěšnější byli Bartels/Bertolini, jejich kolegové Davies/Biagi ztratili jen čtyři desetiny vteřiny.

Identický časový odstup dělil od stupňů vítězů i čtvrtý Saleen stáje Zakspeed, pilotovaný Bertem, Janišem a Monterminim.

Mugello, výsledné pořadí:

1

33

GT1 Wendlinger/Peter Aston Martin DBR9 3:00:43.799
86   149.74 2

1

GT1
Bertolini/Bartels Maserati MC12 GT1 3:00:48.522 86 4.723 149.68
3

2

GT1 Davies/Biagi Maserati MC12 GT1 3:00:48.948
86 5.149 149.67
4

9

GT1
Bert/Montermini/Janis Saleen S7R 3:00:49.309 86
5.510 149.67 5

23

GT1 Babini/Pescatori
Aston Martin DBR9 3:01:17.878 86 34.079 149.28
6

5

GT1 Piccini/Deletraz Aston Martin DBR9 3:01:47.401 86
1:03.602 148.87
7

4

GT1 Hezemans/Longin/Kumpen
Corvette C6R 3:02:07.295 86 1:23.496
148.60 8

75

GT2 Riccitelli/Collard Porsche 996 GT3 RSR
3:01:55.150 83 3 LAPS 143.58
9

58

GT2 Melo/Bobbi Ferrari 430 GT2 3:02:27.184 83 3 LAPS
143.16 10

55

GT2 Sugden/Alexander Ferrari 430 GT2
3:00:54.062 82 4 LAPS 142.64
11

59

GT2 Aguas/Salo Ferrari 430 GT2 3:01:39.136
82 4 LAPS 142.05 12

63

GT2
Mullen/Niarchos Ferrari 430 GT2 3:01:30.357 81 5 LAPS 140.44
13

11

GT1 Balfe/Taylor Saleen S7R 3:02:45.595
81 5 LAPS 139.47
14

66

GT2
Ried/Felbermayr Jr Porsche 996 GT3 RSR 3:02:22.647 80
6 LAPS 138.04 15

74

GT2 Moccia/Busnelli
Porsche 996 GT3 RSR 3:02:29.503 79 7 LAPS 136.23
16

101

G2 Kuppens/Leinders Gillet Vertigo 3:01:54.726 78
8 LAPS 134.93
17

77

GT2 Rosina/Konopka
Porsche 996 GT3 RS 3:01:16.625 77 9 LAPS
133.67 18

56

GT2 Kutemann/Gosse Ferrari 430 GT2
3:01:20.858 77 9 LAPS 133.62

Foto: annimages.com

Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.