Jarek Janiš se Saleenem stále nejrychlejší

Janiš/Bert
Janiš/Bert, foto: DPPI / FIA GT
ar1 2. září 2006 13:34
Sdílej:

Sobota, 90 min. trénink: Ve druhém tréninku se časy postupně zlepšovaly a největší zásluhu na tom nesly týmy Zakspeed, Race Alliance Aston Martin a GLPK Carsport Corvette.

Po hodině byl zajetý nejlepší čas 1:14.152, který zajel český jezdec týmu Zakspeed, Jarek Janiš. Jarkovi letošní sezona sedí a to dokazují jeho výkony s vozem Saleen, se kterým si také velmi rozumí. „Bylo to dobré kolo, trať byla naprosto čistá,“ říká Jarek.

Na druhé pozici je se svými časy následovala posádka Corvette, kde závodí Longin – Kumpen – Hezemans a třetí Biagi – Davies s vozem Maserati MC12.

Je vidět, že v letošní sezoně všem plány doslova vyfoukl Jarek Janiš. Rozhodně je to hvězda letošní sezony. Držme mu palce!Výsledky 90. minutového tréninku: 

P

Č

Tř.

Jezdec

Vůz

Čas

Kol

Rozdíl

Prům.

1

9

GT1

Bert/Janis

Saleen S7R

01:14.2

23

184.48

2

4

GT1

Longin/Kumpen/Hezemans

Corvette C6R

01:15.1

16

0.977

182.08

3

2

GT1

Davies/Biagi

Maserati MC12 GT1

01:15.5

38

1.348

181.19

4

1

GT1

Bartels/Bertolini

Maserati MC12 GT1

01:15.9

47

1.741

180.25

5

5

GT1

Deletraz/Piccini

Aston Martin DBR9

01:15.9

38

1.75

180.23

6

38

GT1

Bouchut/Leuenberger

Lamborghini Murcielago

01:16.5

16

2.372

178.76

7

33

GT1

Wendlinger/Peter

Aston Martin DBR9

01:17.0

40

2.834

177.69

8

23

GT1

Pescatori/Babini

Aston Martin DBR9

01:17.0

40

2.839

177.68

9

11

GT1

Balfe/Taylor

Saleen S7R

01:17.9

49

3.743

175.62

10

62

GT2

Kinch/Kirkaldy

Ferrari 430 GT2

01:18.4

34

4.278

174.42

11

24

GT1

Gollin/Ramos

Aston Martin DBR9

01:18.6

36

4.458

174.02

12

59

GT2

Salo/Aguas

Ferrari 430 GT2

01:19.7

46

5.513

171.71

13

63

GT2

Niarchos/Mullen

Ferrari 430 GT2

01:19.7

34

5.577

171.58

14

55

GT2

Sugden/Alexander

Ferrari 430 GT2

01:20.5

51

6.397

169.83

15

75

GT2

Collard/Riccitelli

Porsche 996 GT3 RSR

01:21.0

43

6.843

168.89

16

58

GT2

Bobbi/Melo

Ferrari 430 GT2

01:21.1

49

6.911

168.75

17

101

G2

Leinders/Kuppens

Gillet Vertigo

01:21.5

32

7.314

167.92

18

74

GT2

Moccia/Busnelli

Porsche 996 GT3 RSR

01:22.2

45

8.029

166.46

19

77

GT2

Konopka/Rosina

Porsche 996 GT3 RS

01:23.1

46

8.93

164.65

20

56

GT2

Gosse/Kutemann

Ferrari 430 GT2

01:23.9

49

9.738

163.07

21

66

GT2

Ried/Felbermayr Jr

Porsche 996 GT3 RSR

01:24.3

15

10.159

162.25

22

69

GT2

Felbermayr/Ried

Porsche 996 GT3 RS

01:24.6

52

10.414

161.76

Foto: FIAGT / DPPI

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?