Sobota, 90 min. trénink: Ve druhém tréninku se časy postupně zlepšovaly a největší zásluhu na tom nesly týmy Zakspeed, Race Alliance Aston Martin a GLPK Carsport Corvette.
Po hodině byl zajetý nejlepší čas 1:14.152, který zajel český jezdec týmu Zakspeed, Jarek Janiš. Jarkovi letošní sezona sedí a to dokazují jeho výkony s vozem Saleen, se kterým si také velmi rozumí. „Bylo to dobré kolo, trať byla naprosto čistá,“ říká Jarek.
Na druhé pozici je se svými časy následovala posádka Corvette, kde závodí Longin – Kumpen – Hezemans a třetí Biagi – Davies s vozem Maserati MC12.
Je vidět, že v letošní sezoně všem plány doslova vyfoukl Jarek Janiš. Rozhodně je to hvězda letošní sezony. Držme mu palce!Výsledky 90. minutového tréninku:
P
Č
Tř.
Jezdec
Vůz
Čas
Kol
Rozdíl
Prům.
1
9
GT1
Bert/Janis
Saleen S7R
01:14.2
23
184.48
2
4
GT1
Longin/Kumpen/Hezemans
Corvette C6R
01:15.1
16
0.977
182.08
3
2
GT1
Davies/Biagi
Maserati MC12 GT1
01:15.5
38
1.348
181.19
4
1
GT1
Bartels/Bertolini
Maserati MC12 GT1
01:15.9
47
1.741
180.25
5
5
GT1
Deletraz/Piccini
Aston Martin DBR9
01:15.9
38
1.75
180.23
6
38
GT1
Bouchut/Leuenberger
Lamborghini Murcielago
01:16.5
16
2.372
178.76
7
33
GT1
Wendlinger/Peter
Aston Martin DBR9
01:17.0
40
2.834
177.69
8
23
GT1
Pescatori/Babini
Aston Martin DBR9
01:17.0
40
2.839
177.68
9
11
GT1
Balfe/Taylor
Saleen S7R
01:17.9
49
3.743
175.62
10
62
GT2
Kinch/Kirkaldy
Ferrari 430 GT2
01:18.4
34
4.278
174.42
11
24
GT1
Gollin/Ramos
Aston Martin DBR9
01:18.6
36
4.458
174.02
12
59
GT2
Salo/Aguas
Ferrari 430 GT2
01:19.7
46
5.513
171.71
13
63
GT2
Niarchos/Mullen
Ferrari 430 GT2
01:19.7
34
5.577
171.58
14
55
GT2
Sugden/Alexander
Ferrari 430 GT2
01:20.5
51
6.397
169.83
15
75
GT2
Collard/Riccitelli
Porsche 996 GT3 RSR
01:21.0
43
6.843
168.89
16
58
GT2
Bobbi/Melo
Ferrari 430 GT2
01:21.1
49
6.911
168.75
17
101
G2
Leinders/Kuppens
Gillet Vertigo
01:21.5
32
7.314
167.92
18
74
GT2
Moccia/Busnelli
Porsche 996 GT3 RSR
01:22.2
45
8.029
166.46
19
77
GT2
Konopka/Rosina
Porsche 996 GT3 RS
01:23.1
46
8.93
164.65
20
56
GT2
Gosse/Kutemann
Ferrari 430 GT2
01:23.9
49
9.738
163.07
21
66
GT2
Ried/Felbermayr Jr
Porsche 996 GT3 RSR
01:24.3
15
10.159
162.25
22
69
GT2
Felbermayr/Ried
Porsche 996 GT3 RS
01:24.6
52
10.414
161.76
Foto: FIAGT / DPPIModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?