Jarek Janiš se Saleenem stále nejrychlejší

Janiš/Bert
Janiš/Bert, foto: DPPI / FIA GT
ar1 2. září 2006 13:34
Sdílej:

Sobota, 90 min. trénink: Ve druhém tréninku se časy postupně zlepšovaly a největší zásluhu na tom nesly týmy Zakspeed, Race Alliance Aston Martin a GLPK Carsport Corvette.

Po hodině byl zajetý nejlepší čas 1:14.152, který zajel český jezdec týmu Zakspeed, Jarek Janiš. Jarkovi letošní sezona sedí a to dokazují jeho výkony s vozem Saleen, se kterým si také velmi rozumí. „Bylo to dobré kolo, trať byla naprosto čistá,“ říká Jarek.

Na druhé pozici je se svými časy následovala posádka Corvette, kde závodí Longin – Kumpen – Hezemans a třetí Biagi – Davies s vozem Maserati MC12.

Je vidět, že v letošní sezoně všem plány doslova vyfoukl Jarek Janiš. Rozhodně je to hvězda letošní sezony. Držme mu palce!Výsledky 90. minutového tréninku: 

P

Č

Tř.

Jezdec

Vůz

Čas

Kol

Rozdíl

Prům.

1

9

GT1

Bert/Janis

Saleen S7R

01:14.2

23

184.48

2

4

GT1

Longin/Kumpen/Hezemans

Corvette C6R

01:15.1

16

0.977

182.08

3

2

GT1

Davies/Biagi

Maserati MC12 GT1

01:15.5

38

1.348

181.19

4

1

GT1

Bartels/Bertolini

Maserati MC12 GT1

01:15.9

47

1.741

180.25

5

5

GT1

Deletraz/Piccini

Aston Martin DBR9

01:15.9

38

1.75

180.23

6

38

GT1

Bouchut/Leuenberger

Lamborghini Murcielago

01:16.5

16

2.372

178.76

7

33

GT1

Wendlinger/Peter

Aston Martin DBR9

01:17.0

40

2.834

177.69

8

23

GT1

Pescatori/Babini

Aston Martin DBR9

01:17.0

40

2.839

177.68

9

11

GT1

Balfe/Taylor

Saleen S7R

01:17.9

49

3.743

175.62

10

62

GT2

Kinch/Kirkaldy

Ferrari 430 GT2

01:18.4

34

4.278

174.42

11

24

GT1

Gollin/Ramos

Aston Martin DBR9

01:18.6

36

4.458

174.02

12

59

GT2

Salo/Aguas

Ferrari 430 GT2

01:19.7

46

5.513

171.71

13

63

GT2

Niarchos/Mullen

Ferrari 430 GT2

01:19.7

34

5.577

171.58

14

55

GT2

Sugden/Alexander

Ferrari 430 GT2

01:20.5

51

6.397

169.83

15

75

GT2

Collard/Riccitelli

Porsche 996 GT3 RSR

01:21.0

43

6.843

168.89

16

58

GT2

Bobbi/Melo

Ferrari 430 GT2

01:21.1

49

6.911

168.75

17

101

G2

Leinders/Kuppens

Gillet Vertigo

01:21.5

32

7.314

167.92

18

74

GT2

Moccia/Busnelli

Porsche 996 GT3 RSR

01:22.2

45

8.029

166.46

19

77

GT2

Konopka/Rosina

Porsche 996 GT3 RS

01:23.1

46

8.93

164.65

20

56

GT2

Gosse/Kutemann

Ferrari 430 GT2

01:23.9

49

9.738

163.07

21

66

GT2

Ried/Felbermayr Jr

Porsche 996 GT3 RSR

01:24.3

15

10.159

162.25

22

69

GT2

Felbermayr/Ried

Porsche 996 GT3 RS

01:24.6

52

10.414

161.76

Foto: FIAGT / DPPI

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.