Sobota, 90 min. trénink: Ve druhém tréninku se časy postupně zlepšovaly a největší zásluhu na tom nesly týmy Zakspeed, Race Alliance Aston Martin a GLPK Carsport Corvette.
Po hodině byl zajetý nejlepší čas 1:14.152, který zajel český jezdec týmu Zakspeed, Jarek Janiš. Jarkovi letošní sezona sedí a to dokazují jeho výkony s vozem Saleen, se kterým si také velmi rozumí. „Bylo to dobré kolo, trať byla naprosto čistá,“ říká Jarek.
Na druhé pozici je se svými časy následovala posádka Corvette, kde závodí Longin – Kumpen – Hezemans a třetí Biagi – Davies s vozem Maserati MC12.
Je vidět, že v letošní sezoně všem plány doslova vyfoukl Jarek Janiš. Rozhodně je to hvězda letošní sezony. Držme mu palce!Výsledky 90. minutového tréninku:
P
Č
Tř.
Jezdec
Vůz
Čas
Kol
Rozdíl
Prům.
1
9
GT1
Bert/Janis
Saleen S7R
01:14.2
23
184.48
2
4
GT1
Longin/Kumpen/Hezemans
Corvette C6R
01:15.1
16
0.977
182.08
3
2
GT1
Davies/Biagi
Maserati MC12 GT1
01:15.5
38
1.348
181.19
4
1
GT1
Bartels/Bertolini
Maserati MC12 GT1
01:15.9
47
1.741
180.25
5
5
GT1
Deletraz/Piccini
Aston Martin DBR9
01:15.9
38
1.75
180.23
6
38
GT1
Bouchut/Leuenberger
Lamborghini Murcielago
01:16.5
16
2.372
178.76
7
33
GT1
Wendlinger/Peter
Aston Martin DBR9
01:17.0
40
2.834
177.69
8
23
GT1
Pescatori/Babini
Aston Martin DBR9
01:17.0
40
2.839
177.68
9
11
GT1
Balfe/Taylor
Saleen S7R
01:17.9
49
3.743
175.62
10
62
GT2
Kinch/Kirkaldy
Ferrari 430 GT2
01:18.4
34
4.278
174.42
11
24
GT1
Gollin/Ramos
Aston Martin DBR9
01:18.6
36
4.458
174.02
12
59
GT2
Salo/Aguas
Ferrari 430 GT2
01:19.7
46
5.513
171.71
13
63
GT2
Niarchos/Mullen
Ferrari 430 GT2
01:19.7
34
5.577
171.58
14
55
GT2
Sugden/Alexander
Ferrari 430 GT2
01:20.5
51
6.397
169.83
15
75
GT2
Collard/Riccitelli
Porsche 996 GT3 RSR
01:21.0
43
6.843
168.89
16
58
GT2
Bobbi/Melo
Ferrari 430 GT2
01:21.1
49
6.911
168.75
17
101
G2
Leinders/Kuppens
Gillet Vertigo
01:21.5
32
7.314
167.92
18
74
GT2
Moccia/Busnelli
Porsche 996 GT3 RSR
01:22.2
45
8.029
166.46
19
77
GT2
Konopka/Rosina
Porsche 996 GT3 RS
01:23.1
46
8.93
164.65
20
56
GT2
Gosse/Kutemann
Ferrari 430 GT2
01:23.9
49
9.738
163.07
21
66
GT2
Ried/Felbermayr Jr
Porsche 996 GT3 RSR
01:24.3
15
10.159
162.25
22
69
GT2
Felbermayr/Ried
Porsche 996 GT3 RS
01:24.6
52
10.414
161.76
Foto: FIAGT / DPPIMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.