Dijon, volný trénink: První volný trénin, který se jel na tarti v Dijonu v pátek, vyhrál s přehledem Jarek Janiš s vozem Saleen týmu Zakspeed.
„Je velmi příjemné být zpět v autě a u týmu Zakspeed,“ říká mladý Čech. Jeho čas 1:15.710 byl pomalejší než ten, který zde zajel v dubnu, tehdy ale byly vyšší teploty než nyní.
Jarka Janiše svými časy pronásledovala posádka č. 4 GLPK Carsport s vozem Corvette a to i navzdory jejich penalizaci v podobě 80 kg závaží. „V jednom kole jsme OK, ale nemůžeme tyto časy jezdit konzistentně,“ Vysvětluje Anthony Kumpen.
Aston Martin BMS DBR9 s číslem 23 skončil v pátek třetí, před čtvrtým v pořadí Vitaphone Maserati MC 12 č. 1.
Třídu GT2 vyhrálo AF Corse Ferrari 430 GT2 s číslem 52.Foto: FIAGT / DPPI
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?