V pátek nejrychlejší Janiš se Saleenem

Janiš/Bert
Janiš/Bert, foto: DPPI / FIA GT
ar1 2. září 2006 13:09
Sdílej:

Dijon, volný trénink: První volný trénin, který se jel na tarti v Dijonu v pátek, vyhrál s přehledem Jarek Janiš s vozem Saleen týmu Zakspeed.

„Je velmi příjemné být zpět v autě a u týmu Zakspeed,“ říká mladý Čech. Jeho čas 1:15.710 byl pomalejší než ten, který zde zajel v dubnu, tehdy ale byly vyšší teploty než nyní.

Jarka Janiše svými časy pronásledovala posádka č. 4 GLPK Carsport s vozem Corvette a to i navzdory jejich penalizaci v podobě 80 kg závaží. „V jednom kole jsme OK, ale nemůžeme tyto časy jezdit konzistentně,“ Vysvětluje Anthony Kumpen.

Aston Martin BMS DBR9 s číslem 23 skončil v pátek třetí, před čtvrtým v pořadí Vitaphone Maserati MC 12 č. 1.

Třídu GT2 vyhrálo AF Corse Ferrari 430 GT2 s číslem 52.Foto: FIAGT / DPPI

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.