Janiš se vrací k Zakspeedu

Janiš, Jaroslav
Janiš, Jaroslav, foto: www.auto-news.cz
ar1 2. září 2006 12:53
Sdílej:

Jarek Janiš se v závodu FIA GT v Dijonu po jednozávodové přestávce opět vrací k týmu Zakspeed, kde bude s vozem Saleen S7R bojovat o čelo šampionátu.

Šampionát FIA GT pokračuje po závodu v Paul Ricard na území Francie, šestý díl hostí Dijon. Jarek Janiš v něm znovu usedne do bílého Saleenu týmu Zakspeed, když se jezdcův manažer Antonín Charouz dohodnul s vedením týmům na nových podmínkách spolupráce. Mezitím také došlo k dohodě s Antonínem Herbeckem, který podepsal smlouvu s oběma Janiši na závod v Dijonu.  Janiš je i přes jeden chybějící závod stále ve velmi dobré pozici v šampionátu, ve kterém je na čtvrtém místě.

Jarek Janiš: „Jsem moc rád, že bude opět závodit u Zakspeedu, protože máme velmi dobrý vůz a nadějně rozjetý šampionát. V Dijonu jsme testovali před začátkem sezony a byli jsme nejrychlejší, takže jsem optimistou. Také už nemáme žádné závaží za výsledky, takže máme cíle nejvyšší. Chtěl bych poděkovat panu Herbeckovi, že mě uvolnil. Hodně se těším na to, že mladší bratr Erik dostal šanci jet tento šampionát.“

Antonín Charouz: „Po závodu v Paul Ricard se tým Zakspeed ozval s novou nabídkou pro Jarka, kterou jsme akceptovali. Mezitím jsme podepsali smlouvu s Antonínem Herbeckem, který nicméně svolil k Jarkovu startu u Zakspeedu. Je škoda, že Jarek musel vynechat závod v Paul Ricard, ale snad naváže na výkony z předchozích podniků.“BPA sport marketing, a.s.Foto: annimages.com

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.