 
            Jarek Janiš se v závodu FIA GT v Dijonu po jednozávodové přestávce opět vrací k týmu Zakspeed, kde bude s vozem Saleen S7R bojovat o čelo šampionátu.
Šampionát FIA GT pokračuje po závodu v Paul Ricard na území Francie, šestý díl hostí Dijon. Jarek Janiš v něm znovu usedne do bílého Saleenu týmu Zakspeed, když se jezdcův manažer Antonín Charouz dohodnul s vedením týmům na nových podmínkách spolupráce. Mezitím také došlo k dohodě s Antonínem Herbeckem, který podepsal smlouvu s oběma Janiši na závod v Dijonu. Janiš je i přes jeden chybějící závod stále ve velmi dobré pozici v šampionátu, ve kterém je na čtvrtém místě.
Jarek Janiš: „Jsem moc rád, že bude opět závodit u Zakspeedu, protože máme velmi dobrý vůz a nadějně rozjetý šampionát. V Dijonu jsme testovali před začátkem sezony a byli jsme nejrychlejší, takže jsem optimistou. Také už nemáme žádné závaží za výsledky, takže máme cíle nejvyšší. Chtěl bych poděkovat panu Herbeckovi, že mě uvolnil. Hodně se těším na to, že mladší bratr Erik dostal šanci jet tento šampionát.“
Antonín Charouz: „Po závodu v Paul Ricard se tým Zakspeed ozval s novou nabídkou pro Jarka, kterou jsme akceptovali. Mezitím jsme podepsali smlouvu s Antonínem Herbeckem, který nicméně svolil k Jarkovu startu u Zakspeedu. Je škoda, že Jarek musel vynechat závod v Paul Ricard, ale snad naváže na výkony z předchozích podniků.“BPA sport marketing, a.s.Foto: annimages.com
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?