Stáj Phoenix předvedla ve vytrvalostním závodě v belgickém Spa svoji konkurenceschopnost a o vítězství přišla těsně v samém závěru. Tři umístění na pódiu za sebou však posádce ztíží situaci.
Dle předpisů totiž Picciniho a Deletrazeho Aston Martin DBR9 váží tento víkend o 100 kilogramů více a boj o titul tak nebude právě jednoduchý.
„Nebude to snadné, ale obhájci Bertolini s Bartelsem mají to stejné závaží a jen o osm bodů více,“ prohlásil před závodem Andrea Piccini.
Podle Itala mají na titul rozumné šance, ale uvědomuje si, že Maserati stáje Vitaphone je spolehlivé a zatraceně rychlé. „Nebude stačit jen bodovat, musíme vyhrávat.“
Foto: annimages.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?