Stáj Phoenix předvedla ve vytrvalostním závodě v belgickém Spa svoji konkurenceschopnost a o vítězství přišla těsně v samém závěru. Tři umístění na pódiu za sebou však posádce ztíží situaci.
Dle předpisů totiž Picciniho a Deletrazeho Aston Martin DBR9 váží tento víkend o 100 kilogramů více a boj o titul tak nebude právě jednoduchý.
„Nebude to snadné, ale obhájci Bertolini s Bartelsem mají to stejné závaží a jen o osm bodů více,“ prohlásil před závodem Andrea Piccini.
Podle Itala mají na titul rozumné šance, ale uvědomuje si, že Maserati stáje Vitaphone je spolehlivé a zatraceně rychlé. „Nebude stačit jen bodovat, musíme vyhrávat.“
Foto: annimages.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?