Stáj Phoenix předvedla ve vytrvalostním závodě v belgickém Spa svoji konkurenceschopnost a o vítězství přišla těsně v samém závěru. Tři umístění na pódiu za sebou však posádce ztíží situaci.
Dle předpisů totiž Picciniho a Deletrazeho Aston Martin DBR9 váží tento víkend o 100 kilogramů více a boj o titul tak nebude právě jednoduchý.
„Nebude to snadné, ale obhájci Bertolini s Bartelsem mají to stejné závaží a jen o osm bodů více,“ prohlásil před závodem Andrea Piccini.
Podle Itala mají na titul rozumné šance, ale uvědomuje si, že Maserati stáje Vitaphone je spolehlivé a zatraceně rychlé. „Nebude stačit jen bodovat, musíme vyhrávat.“
Foto: annimages.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?