Čtvrté Pole position pro Scuderia Ecosse

Kinch/Kirklady
Kinch/Kirklady, foto: www.auto-news.cz
ar1 29. července 2006 09:42
Sdílej:

24h Spa, kvalifikace GP2: Andrew Kirkaldy vybojoval pro tým Scuderia Ecosse start letos již po čtvrté z Pole position.

Loni tato stáj v britském mistrovství vozů GT také čtyřikrát startovala z Pole position ve své třídě a jak je vidět, pokračuje ve skvělých výkonech i v šampionátu FIA GT. Skotský pilot Andrew Kirkaldy, abychom zprávu uvedli na pravou míru, bude startovat letos třikrát z první pozice (Silverstone, Oschersleben a nyní Spa), kdežto v Brně se to povedlo jeho týmovému kolegovi Timu Mullenovi.

Kirkaldy, který bude závodní kabinu vozu č. 62 Ferrari 430 GT2 sdílet ještě s Nathanem Kinchem a Marino Franchittim zajel čas 2:22.095, což je o desetinu rychlejší než druhý 58 AF Corse Ferrari 430 GT2 a pět desetin rychlejší než č. 63 Scuderia Ecosse Ferrari 430 GT2. Značka Ferrari tak ovládla třídu GT2, když obsadily tyto vozy prvních šest pozic na startu. První Porsche týmu Ebimotors s posádkou Collard a Riccitelli skončilo sedmé před osmým Spyker Squadron Spyker C8 Spyder.Výsledky kvalifikace GT2:Foto: annimages.com

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.