24h Spa, kvalifikace GP2: Andrew Kirkaldy vybojoval pro tým Scuderia Ecosse start letos již po čtvrté z Pole position.
Loni tato stáj v britském mistrovství vozů GT také čtyřikrát startovala z Pole position ve své třídě a jak je vidět, pokračuje ve skvělých výkonech i v šampionátu FIA GT. Skotský pilot Andrew Kirkaldy, abychom zprávu uvedli na pravou míru, bude startovat letos třikrát z první pozice (Silverstone, Oschersleben a nyní Spa), kdežto v Brně se to povedlo jeho týmovému kolegovi Timu Mullenovi.
Kirkaldy, který bude závodní kabinu vozu č. 62 Ferrari 430 GT2 sdílet ještě s Nathanem Kinchem a Marino Franchittim zajel čas 2:22.095, což je o desetinu rychlejší než druhý 58 AF Corse Ferrari 430 GT2 a pět desetin rychlejší než č. 63 Scuderia Ecosse Ferrari 430 GT2. Značka Ferrari tak ovládla třídu GT2, když obsadily tyto vozy prvních šest pozic na startu. První Porsche týmu Ebimotors s posádkou Collard a Riccitelli skončilo sedmé před osmým Spyker Squadron Spyker C8 Spyder.Výsledky kvalifikace GT2:Foto: annimages.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?