24 h. Spa, 2. trénink: Belgičtí jezdci opět okupovali přední pozice výsledkové tabulky i ve druhém měřeném tréninku.
S číslem 34 PSI Experience Corvette C6R, Jos Menten, dlouho vládl nejlepšímu času, společně na druhé pozici s Vincent Vosseem (č. 2 Vitaphone Racing Team Maserati) a třetím Eric Van de Poele (č. 1 Vitaphone Racing Team Maserati). Poté s časem 2.17.820 Anthony Kumpen s Corvettou převzal vedení a jen o několik minut později Vosse jeho čas ještě předčil 2.17.030. V tuto chvíli byli čtyři Belgičané na top 5.
Poté se na trať vrátil Michael Bartels a zajel nejrychlejší čas tréninku 2.16.943. Vosse s druhým vozem týmu Vitaphone se umístil na druhé pozici. Chevrolet Corvette CR6 s Anthonym Kumpenem se nedostal tentokrát výš, než na třetí pozici. Saleen týmu Zakspeed si ve druhém tréninku polepši o dvě místa a skončil šestý.Výsledky 2. trénink, Spa-FrancorchampsFoto: Libor Zhoř
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?