24 h. Spa, 2. trénink: Belgičtí jezdci opět okupovali přední pozice výsledkové tabulky i ve druhém měřeném tréninku.
S číslem 34 PSI Experience Corvette C6R, Jos Menten, dlouho vládl nejlepšímu času, společně na druhé pozici s Vincent Vosseem (č. 2 Vitaphone Racing Team Maserati) a třetím Eric Van de Poele (č. 1 Vitaphone Racing Team Maserati). Poté s časem 2.17.820 Anthony Kumpen s Corvettou převzal vedení a jen o několik minut později Vosse jeho čas ještě předčil 2.17.030. V tuto chvíli byli čtyři Belgičané na top 5.
Poté se na trať vrátil Michael Bartels a zajel nejrychlejší čas tréninku 2.16.943. Vosse s druhým vozem týmu Vitaphone se umístil na druhé pozici. Chevrolet Corvette CR6 s Anthonym Kumpenem se nedostal tentokrát výš, než na třetí pozici. Saleen týmu Zakspeed si ve druhém tréninku polepši o dvě místa a skončil šestý.Výsledky 2. trénink, Spa-FrancorchampsFoto: Libor Zhoř
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?