Vitaphone Racing vyhrál druhý trénink

Bartels/Bertolini
Bartels/Bertolini, foto: Libor Zhoř
ar1 28. července 2006 18:04
Sdílej:

24 h. Spa, 2. trénink: Belgičtí jezdci opět okupovali přední pozice výsledkové tabulky i ve druhém měřeném tréninku.

S číslem 34 PSI Experience Corvette C6R, Jos Menten, dlouho vládl nejlepšímu času, společně na druhé pozici s Vincent Vosseem (č. 2 Vitaphone Racing Team Maserati) a třetím Eric Van de Poele (č. 1 Vitaphone Racing Team Maserati). Poté s časem 2.17.820 Anthony Kumpen s Corvettou převzal vedení a jen o několik minut později Vosse jeho čas ještě předčil 2.17.030.  V tuto chvíli byli čtyři Belgičané na top 5.

Poté se na trať vrátil Michael Bartels a zajel nejrychlejší čas tréninku 2.16.943. Vosse s druhým vozem týmu Vitaphone se umístil na druhé pozici. Chevrolet Corvette CR6 s Anthonym Kumpenem se nedostal tentokrát výš, než na třetí pozici. Saleen týmu Zakspeed si ve druhém tréninku polepši o dvě místa a skončil šestý.Výsledky 2. trénink, Spa-FrancorchampsFoto: Libor Zhoř

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.