V Brně zvítězil i projekt Humanity

Janiš/Bert
Janiš/Bert, foto: www.auto-news.cz
ar1 31. května 2006 19:54
Sdílej:

Jarek Janiš se při historicky prvním vítězství českého jezdce v šampionátu FIA-GT postaral i o skvělou propagaci projektu Humanity, ...

jehož symbol vezl na svém voze Saleen S7R týmu Zakspeed.

Agentura BPA sport marketing a.s. se aktivně zapojila do podpory humanitárního projektu Humanity, za kterým stojí Česká obchodní inspekce a Svaz českých a moravských výrobních družstev. Princip projektu je velmi jednoduchý a zaměstnává zdravotně postižené osoby. Jedním z aktuálních celosvětových problémů je nárůst padělaného zboží, které v případě zabavení končí v České republice likvidací. Projekt Humanity počítá s tím, že ze zabaveného zboží budou odstraněny všechny prvky chráněného duševního vlastnictví a místo nich budou označeny logem nadace Humanity. Následně budou podle požadavků distribuovány humanitárním organizacím na celém světě. Nadační fond Humanity bude zajišťovat financování nákladů spojených s odstraněním chráněných znaků.

Do projektu se hned od počátku zapojily známé osobnosti ze sportovního života. Projekt podporují všichni jezdci BPA sport marketing v čele s Tomášem Engem, Romanen Krestou a Jarkem Janišem. Právě posledně jmenovaný jako první závodil s vozem nesoucí symbol Humanity a v neděli vyhrál závod FIA GT v Brně. BPA sport marketing rovněž zajistila podporu českého skokana Jakuba Jandy , dvojnásobné olympijské vítězsky ve vodním slalomu - Štěpánky Hilgertové, českého hokejového reprezentanta Jaroslava Hlinky, bývalého reprezentačního hokejového brankáře a současného generálního manažera hokejové Sparty, českého fotbalového reprezentanta a vítěze Ligy Mistrů Vladímíra Šmicra a také sportovních legend – legendárního fotbalisty Eusebia nebo Johna Surteese, který se jako jediný jezdec může pochlubit mistrovským titulem ze šampionátu silničních motocyklů a formule 1.

Antonín Charouz: „Máme velkou radost, že se propagace tohoto projektu setkala s takovým úspěchem a Jarek tomu pomohl svým triumfem. Reakce lidí od Zakspeedu i v paddocku byla velmi pozitivní a přislíbili pomoc při jeho propagaci. My budeme samozřejmě dále pokračovat v propagaci tohoto zajímavého humanitárního projektu, všechny naše vozy včetně závodů A1GP ponesou logo Humanity.“BPA sport marketing, a.s.Foto: annimages.com

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.