Rakouský tým zredukoval svůj vozový park pro nadcházející brněnský závod na jediný vůz Aston Martin v nejsilnější kategorii a dvě Porsche ve třídě GT2.
Na vině je dle šéfa stáje Lukase Lichtner-Hoyera ukončení spolupráce mezi týmem a Frankem Diefenbacherem. Robert Lechner se tak na brněnskou závodní dráhu nedostane a tým se bude soustředit pouze na vůz s číslem 33 Karla Wendlingera a Philippa Petera.
„Zaprvé musíme počkat na faktické vypršení smlouvy, zadruhé nebylo možné zajistit odpovídající zástup v tak krátkém čase,“ vysvětlil Lichtner-Hoyer.
Otázkou je, zda se Lechner přece jen neobjeví na soupisce jako třetí pilot vozu Aston Martin DBR9 s číslem 33.
Foto: DPPI / FIA GT
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?