Tým startující s vozem Lamborghini Murcielago R-GT přijede do Brna se silnou jezdeckou sestavou, ale změn doznal i vůz.
Po těžké nehodě v belgickém Spa při podniku LMES bylo nutno vůz kompletně opravit ve spolupráci s úpravcem Lamborghini pro závody vozů Grand Tourismo. Reiter Engineering dal lambo dohromady až pro druhý podnik letošní sezony, kterým bude tříhodinový závod na brněnském Masarykově okruhu.
Kromě generální opravy podvozku bude mít vůz i nový motor a Walchhofera s trojnásobným šampionem FIA GT Bouchutem posílí zkušený Holanďan Peter Kox, který se podílel na vývoji Murcielaga od jeho prvních okruhů. Reiner Stiefel věří, že Koxovy bohaté zkušenosti mladému týmu pomohou významnou měrou.
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?