Tým startující s vozem Lamborghini Murcielago R-GT přijede do Brna se silnou jezdeckou sestavou, ale změn doznal i vůz.
Po těžké nehodě v belgickém Spa při podniku LMES bylo nutno vůz kompletně opravit ve spolupráci s úpravcem Lamborghini pro závody vozů Grand Tourismo. Reiter Engineering dal lambo dohromady až pro druhý podnik letošní sezony, kterým bude tříhodinový závod na brněnském Masarykově okruhu.
Kromě generální opravy podvozku bude mít vůz i nový motor a Walchhofera s trojnásobným šampionem FIA GT Bouchutem posílí zkušený Holanďan Peter Kox, který se podílel na vývoji Murcielaga od jeho prvních okruhů. Reiner Stiefel věří, že Koxovy bohaté zkušenosti mladému týmu pomohou významnou měrou.
Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?