Také tým Scuderia Ecosse pátečním tréninkem odstartoval novou sezonu FIA GT, jejíž první podnik hostí britský okruh v Silverstone.
Tým bude letos se svými rivaly soupeřit ve třídě GT2, kam nasadí nové vozy Ferrari 430s, za jejichž volanty budou sedat třeba i britští mistři vozů GT Nathan Kinch a Andrew Kirkaldy. Rádi by i na mezinárodním poli chtěli zopakovat úspěch, který se jim podařil při otevření nové sezony britského mistrovství vozů GT v Oulton Parku.
Zatímco tento sympatický tým nasazoval v minulosti své vozy sporadicky do FIA GT, také šampionátu LMES a nakonec absolvoval celý šampionát British GT, letos se budou plně soustředit na celou sezonu ve FIA GT.
Hlavními soupeři tohoto týmu budou asi jezdci od konkurence, kde se objeví i Mika Salo, Jamie Melo a hlavně Matteo Bobbi.
Foto: DPPI / FIAGT
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.