Belgický tým Gillet přihlásil svůj Vertigo Streiff do celého letošního šampionátu. Vůz bude upraven pro třídu G2 a hlavními soupeři budou účastníci třídy GT2.
Poslední tři závody loňské sezony ve třídě G2 nenašla posádka Tonyho Gilleta přemožitele a pro letošní sezonu má tým ještě vyšší ambice.
„Vůz bude mít čtyřlitrový motor, váhu 1100 kg, nové přední brzdy, nižší těžiště, přepracovanou zadní nápravu a optimalizované základní nastavení. Naším cílem je bojovat ve středu třídy GT2,“ prohlásil Gillet.
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?