Známý rakouský pilot Karl Wendlinger odešel od JMB a podepsal s novým rakouským týmem Race Alliance, který však letos nasadí favorizovaný Aston Martin DBR9.
Přestože nezářil vůz stáje s výraznou podporou Red Bull při testech ve Francii oslnivou rychlostí, bývalý pilot F1 je spokojen a radost má především z toho, že může závodit za tým založený jeho krajany.
„Celkově musím říci, že to byl kladný test a já jsem moc spokojený. Udělal jsem první den jen 20 kol, ale pocit byl výborný. Vůz je opravdu hodně silný, ale ovládá se snadno. Naším cílem bylo získat poznatky o voze, nastaveních, jeho chování, pneumatikách. Před začátkem sezony máme v plánu další testy a budeme dobře připraveni.“
Druhým jezdcem posádky bude Philipp Peter, jenž také opustil tým JMB.
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?