Známý rakouský pilot Karl Wendlinger odešel od JMB a podepsal s novým rakouským týmem Race Alliance, který však letos nasadí favorizovaný Aston Martin DBR9.
Přestože nezářil vůz stáje s výraznou podporou Red Bull při testech ve Francii oslnivou rychlostí, bývalý pilot F1 je spokojen a radost má především z toho, že může závodit za tým založený jeho krajany.
„Celkově musím říci, že to byl kladný test a já jsem moc spokojený. Udělal jsem první den jen 20 kol, ale pocit byl výborný. Vůz je opravdu hodně silný, ale ovládá se snadno. Naším cílem bylo získat poznatky o voze, nastaveních, jeho chování, pneumatikách. Před začátkem sezony máme v plánu další testy a budeme dobře připraveni.“
Druhým jezdcem posádky bude Philipp Peter, jenž také opustil tým JMB.
Foto: DPPI / FIA GT
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.