Známý rakouský pilot Karl Wendlinger odešel od JMB a podepsal s novým rakouským týmem Race Alliance, který však letos nasadí favorizovaný Aston Martin DBR9.
Přestože nezářil vůz stáje s výraznou podporou Red Bull při testech ve Francii oslnivou rychlostí, bývalý pilot F1 je spokojen a radost má především z toho, že může závodit za tým založený jeho krajany.
„Celkově musím říci, že to byl kladný test a já jsem moc spokojený. Udělal jsem první den jen 20 kol, ale pocit byl výborný. Vůz je opravdu hodně silný, ale ovládá se snadno. Naším cílem bylo získat poznatky o voze, nastaveních, jeho chování, pneumatikách. Před začátkem sezony máme v plánu další testy a budeme dobře připraveni.“
Druhým jezdcem posádky bude Philipp Peter, jenž také opustil tým JMB.
Foto: DPPI / FIA GT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?