Změnit běžný UAZ 2206 na obytný automobil je s touto sadou otázkou pouhých 1,5 hodiny. Což je skvělé, horší je, že obytná vestavba stojí víc než původní automobil.
Na podzim loňského roku milánská designérská společnost Moltomeno zveřejnila 3D vizualizaci její představy o obytné vestavbě do ruského nezmara UAZ 2206, kterému se lidově přezdívá Buchanka. Nyní tato společnost přichází na trh s hotovou vestavbou.
Dle poskytnutých informací zabere konverze z běžné Buchanky na tu
obytnou pouhých 90 minut. Což je velmi výhodné, obytný vůz potřebujete jen několikrát do roka. Během ostatní doby může UAZ sloužit k přepravě osob nebo nákladu.
Pro svou kompaktnost (celá vestavba se vejde do většího kufru) a pro původ vzniku Buchanky dostal obytný vestavbový set název Matrioska. Proces instalace Matriosky je následující. V prvé řadě se v zadní části demontují některá sedadla pro cestující. Tím vznikne prostor pro lůžko o rozměrech 120 x 200 cm. Lůžko se dá sklopit a přeměnit na dvě sedadla, mezi nimiž se nachází stůl. Za zadními dveřmi si našla své místo kuchyňská linka s plynovým sporákem, dřezem a chladničkou o objemu 65 litrů.
Šikovná vestavba má jeden velký kaz na kráse. Italská společnost si za Matriosku účtuje 9 000 Euro (236 000 Kč). Přitom nová Buchanka se dá v Rusku sehnat za částku lehce převyšující 8000 euro (210 000 Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.