Ne zřídka se dá při brouzdání internetem a hledáním zajímavé ojetiny narazit na nejrůznější repliky vozů. Většinou nestojí ani za řeč. Tento "Bentley" je naopak velmi povedený.
Karoserie této repliky poměrně věrně kopíruje její předlohu. Jistě, z boku vypadá vůz trošku jinak i zadní difuzor s dvojicí chromových koncovek výfuku vypadá u toho vozu trošku nepatřičně. Ovšem světlomety i mřížka chladiče je od originálu k nerozeznání.
U většiny přestaveb jsme zvyklí, že úpravce se zaměří především na karoserii a interiér nechá téměř netknutý. Ne v tomto případě, zde se i interiér nese v duchu britského aristokrata. Palubní deska je obšita kůži a kožené jsou též prošívaná elektricky stavěná sedadla s logem automobiky Bentley. Stejné logo najdeme i na multifunkčním volantu. Za pozornost také stojí zabudovaný displej infotainmentu a z leštěného kovu vyrobený volič automatické převodovky.
Největší rozdíl od od originálu najdeme pod kapotou. Na místo velkolepé W12 o objemu 6.0 litru a výkonu 575 koní zde najdeme poněkud všednější pohonnou jednotku. Je zde V6 o objemu 2,7 litru o výkonu 203 koní. Motor pohání přední kola a umožňuje vozu rozjet se až na 210 km/h, akcelerace z 0 na 100 km/h je pak otázkou 9,9 s.
V současnosti je vůz k prodeji ve Spojených Státech za cenu 19 519 USD (asi 480 tisíc Kč). Máte tip o jaký vůz se jedná? Pro stavbu tohoto Bentley Continental GTC posloužil ve Spojených Státech velice rozšířený kabriolet Chrysler Sebring.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.