Ne zřídka se dá při brouzdání internetem a hledáním zajímavé ojetiny narazit na nejrůznější repliky vozů. Většinou nestojí ani za řeč. Tento "Bentley" je naopak velmi povedený.
Karoserie této repliky poměrně věrně kopíruje její předlohu. Jistě, z boku vypadá vůz trošku jinak i zadní difuzor s dvojicí chromových koncovek výfuku vypadá u toho vozu trošku nepatřičně. Ovšem světlomety i mřížka chladiče je od originálu k nerozeznání.
U většiny přestaveb jsme zvyklí, že úpravce se zaměří především na karoserii a interiér nechá téměř netknutý. Ne v tomto případě, zde se i interiér nese v duchu britského aristokrata. Palubní deska je obšita kůži a kožené jsou též prošívaná elektricky stavěná sedadla s logem automobiky Bentley. Stejné logo najdeme i na multifunkčním volantu. Za pozornost také stojí zabudovaný displej infotainmentu a z leštěného kovu vyrobený volič automatické převodovky.
Největší rozdíl od od originálu najdeme pod kapotou. Na místo velkolepé W12 o objemu 6.0 litru a výkonu 575 koní zde najdeme poněkud všednější pohonnou jednotku. Je zde V6 o objemu 2,7 litru o výkonu 203 koní. Motor pohání přední kola a umožňuje vozu rozjet se až na 210 km/h, akcelerace z 0 na 100 km/h je pak otázkou 9,9 s.
V současnosti je vůz k prodeji ve Spojených Státech za cenu 19 519 USD (asi 480 tisíc Kč). Máte tip o jaký vůz se jedná? Pro stavbu tohoto Bentley Continental GTC posloužil ve Spojených Státech velice rozšířený kabriolet Chrysler Sebring.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?