Přijde vám na tomto Fordu něco zvláštního? Pokud ne, pak vám prozradíme, že legendární Bronco bylo vždy pouze dvoudvéřové. Počet dveří ovšem není zdaleka to jediné, čím se toto Bronco liší od ostatních. Do "parády" si ho vzala parta lidí z "Maxlider Brothers Customs", kteří strávili pár tisíc hodin na tom, aby vytvořili opravdový originál.
Prodloužené šestimístné Bronco je naprostou raritou. Úpravci z dílny Maxlider použili středovou část karoserie z jiného Bronca, aby mohli tento model z roku 1966 prodloužit o druhou řadu dveří a sedadel. Legendární Bronco se vyrábělo v letech 1965 - 1996. Ford nedávno oznámil možné znovuobnovení výroby nové (čtyřdveřové) řady od roku 2020, úpravci z dílny Maxlider však Ford předběhli.
Plnohodnotná "custom" přestavba musela dostat i odpovídající pohonnou jednotku. Tou se nakonec stala přeplňovaná V8 Roush o objemu 5,0 litru, která na kola posílá skrze šestirychlostní převodovku 670 koní. Upravené Bronco bylo tedy o téměř 60 cm prodlouženo a vybaveno šesticí sedadel v "baseballové" retro kůži. Automobil sice nemá standardní střechu, posádka je však chráněna rámovou konstrukcí.
Zajímá vás, kolik hodin práce na automobilu úpravci strávili? Je to neuvěřitelné, ale součet činí přes 4000 hodin, což podtrhuje unikátnost i vynikající stav nového vozu a zároveň připravuje potenciální zájemce na odpovídající cenu. Ta byla vyčíslena na 250 000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 5,6 milionu korun. Ano, je to spousta peněz, jak ale můžete vidět na přiloženém videu, úpravci nic neponechali náhodě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.