Přijde vám na tomto Fordu něco zvláštního? Pokud ne, pak vám prozradíme, že legendární Bronco bylo vždy pouze dvoudvéřové. Počet dveří ovšem není zdaleka to jediné, čím se toto Bronco liší od ostatních. Do "parády" si ho vzala parta lidí z "Maxlider Brothers Customs", kteří strávili pár tisíc hodin na tom, aby vytvořili opravdový originál.
Prodloužené šestimístné Bronco je naprostou raritou. Úpravci z dílny Maxlider použili středovou část karoserie z jiného Bronca, aby mohli tento model z roku 1966 prodloužit o druhou řadu dveří a sedadel. Legendární Bronco se vyrábělo v letech 1965 - 1996. Ford nedávno oznámil možné znovuobnovení výroby nové (čtyřdveřové) řady od roku 2020, úpravci z dílny Maxlider však Ford předběhli.
Plnohodnotná "custom" přestavba musela dostat i odpovídající pohonnou jednotku. Tou se nakonec stala přeplňovaná V8 Roush o objemu 5,0 litru, která na kola posílá skrze šestirychlostní převodovku 670 koní. Upravené Bronco bylo tedy o téměř 60 cm prodlouženo a vybaveno šesticí sedadel v "baseballové" retro kůži. Automobil sice nemá standardní střechu, posádka je však chráněna rámovou konstrukcí.
Zajímá vás, kolik hodin práce na automobilu úpravci strávili? Je to neuvěřitelné, ale součet činí přes 4000 hodin, což podtrhuje unikátnost i vynikající stav nového vozu a zároveň připravuje potenciální zájemce na odpovídající cenu. Ta byla vyčíslena na 250 000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 5,6 milionu korun. Ano, je to spousta peněz, jak ale můžete vidět na přiloženém videu, úpravci nic neponechali náhodě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?