Ford Mustang, nejprodávanější sportovní automobil světa, je prostě legendou. elegantní kupé či kabriolet nabízejí styl, výkon i emoce z jízdy. Pro mnoho lidí však může být překážkou v jeho koupi nedostatek praktičnosti, vyplývající z absence zadních dveří. Něco takového však rozhodně není neřešitelným problémem, jak dokazují záběry z Austrálie.
Představte si, že žijete v Austrálii, doma vám parkuje Ford Falcon a vy chorobně toužíte po Fordu Mustang. Někdo by možná prodal starý vůz, zadlužil se a investoval do originálu, neznámý úpravce se však svého Falconu odmítl vzdát a raději mu provedl plastiku.
Fotografie kříženého Falcona s Mustangem se nedávno objevily na americkém fóru Reddit a to rovnou ve dvou skupinách: "Nejotřesněji upravená auta" a "Úžasně upravená auta." Rozsoudit do které kategorie vůz spíše spadá je na každém z nás, případně na úhlu pohledu.
Čelní pohled by totiž dokázal kdekoho zmást, neboť autor přestavby použil prakticky celou masku z Mustangu generace 2005. Obrovský nádech na kapotě a malé kobry na blatnících jsou pak jasným odkazem na výkonnou variantu Shelby GT 500.
Jakmile však člověk vidí vůz z boku, všimne si okamžitě i dalšího páru dveří a karoserie sedanu, která prostě nemá na Mustangu co dělat. Otřesně pak bohužel dopadl pokus o imitaci zádě, kde autor zvolil lacině vypadající svítilny a kombinace tradičního kufru, loga Shelby a 4 koncovek výfuku vypadá spíše komicky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.