Jakkoliv uznáváme, že tuning je vždy záležitostí osobních preferencí, tuhle úpravu Jeepu jednoduše nechápeme. Pokud totiž chcete jezdit v něčem podobně extravagantním, šeredném a reálně nebezpečném, zřejmě musíte postrádat byť jen stopy po soudnosti. Jinak si tohle neumíme vysvětlit.
Chápeme, že tuning automobilu je vždy tak trochu odrazem autora. Ani v nejděsivějších představách si však neumíme představit, co se muselo honit hlavou autorovi této prazvláštní, temné a děsivé modifikace dříve vcelku pohledného Jeepu Grand Cherokee.
Stroj, který se objevil na Redditu, vzbuzuje v lidech různé typy reakcí. Nikdy se však nejedná o zrovna pozitivní slova. Ostatně není se čemu divit, protože osadit automobil takovouhle směsí laciných doplňků chce skutečnou odvahu a hroší kůži.
Pokud si vůz prohlédneme na fotografiích ze všech stran, zjistíme, že jeho karoserii zdobí obrovské množství lebek, desítky ostnů, pár žraloků, několik nálepek Monster Energy, celá plejáda přídavných světlometů, poziční odrazky, americké vlaky a pár zřejmě zakázkově vyráběných nálepek. Vše pak dovršuje jméno „Diablo" na kapotě.
Jakkoliv se nám tahle úprava nelíbí, podstatně důležitější nám přijde skutečnost, že by mohla být i dost nebezpečná. V případě srážky s chodcem totiž bodce na kapotě a dveřích rozhodně ničemu nepomohou. Na koncovky výfuků navíc byly navařeny zřejmě plechové plameny a místo tažného zařízení ční nástavec se dvěma tažnými oky, uprostřed kterého je umístěn lodní šroub.
Jakkoliv jsou naše názory na stanice STK a jejich posedlost některými detaily mnohdy kritické, jsme docela rádi, že tohle by žádný soudný technik nenechal projít. Díky bohu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?