Automobilka Jaguar, konkrétně tedy její specializované oddělení Jaguar Classic zaměřené na renovaci a servis klasik, představilo tento speciálně upravený model XJ6 z roku 1984 jakožto součást oslav k výročí 50 let existence řady XJ. A protože je opravdu co slavit, přizvala si automobilka k úpravám i bubeníka jménem Nicko McBrain, který se nejvíce proslavil jako bubeník rockové kapely Iron Maiden.
Výsledkem je vůz, jehož stavba trvala těžko uvěřitelných 3500 hodin lidské práce. Základem byl pečlivě zrenovovaný Jaguar XJ6 z roku 1984, jehož úpravy jsou výsledkem konzultací mezi Nickem, oddělením Jaguar Land Rover Classic Works a designérem jménem Wayne Burgess. Nové XJ tak dostalo nový přední i zadní nárazník, stylová 18-palcová drátěná kola obutá do pneumatik Pirelli P-Zero nebo nové prahy. To je ovšem začátek.
Kliky dveří, boční zrcátka nebo krytka palivové nádrže, to vše bylo kompletně změněno. Úprav se dočkal také podvozek, který má nově nastavitelné zadní tlumiče. Čelní světlomety byly nahrazeny modernějšími, které po obvodu lemuje kroužek denního svícení. Úpravy exteriéru pak završil speciální metalický lak v jedinečném nafialovělém odstínu.
"Tohle je moje poslední XJ, můj třetí a láskyplně pojmenovaný "Johnny3", pronesl o voze bubeník McBrain. "Byla to opravdu láskyplná spolupráce mezi mnou a Jaguar Classic. Jsem opravdu nadšen z výsledku i z toho, že je k vidění tady v Ženevě. Je to jako edice "Greatest Hits" a pro mě je to definicí, o čem všem vlastně Jaguar XJ má být."
Modernizace se nevyhnula ani interiéru vozu. Sedadla, výplně dveří i středovou konzoli pokrývá červená kůže s černým prošíváním, palubní deska je z černě barvené dřevěné dýhy (jako vzor posloužila Nickova oblíbená sada bubnů). Tří-ramenný volant a svrchní část palubní desky pokrývá červená kůže s červeným prošíváním.
Ve voze známého muzikanta je výkonnější audio-aparatura a kvalitnější odhlučnění samozřejmostí. Modernizací prošla i výbava, takže vůz se startuje tlačítkem, má dálkové centrální zamykání, ambientní osvětlení, v palubní desce se nachází citlivě zabudovaný moderní multimediální systém s dotykovou obrazovkou a navigací a některá tlačítka a ovladače byly nahrazeny "knoflíky", které připomínají ovládací prvky z kytar Marshall.
Pod kapotou se ukrývá původní 4.2 litrový řadový šestiválec, který je doplněn trojicí dvoupalcových karburátorů z Jaguáru E-Type a speciálním výfukem se čtyřmi koncovkami. Výsledek je zkrátka fenomenální a nelze se divit, že ho automobilka vystavila v Ženevě vedle svých novinek. Trochu nám ale připomíná podobně upravený klasický Jaguár Mk2 sedan, který si pro sebe před lety stvořil šéf-designér Jaguaru Ian Callum.