Carlex Design je známý profesionální úpravce, špička v oboru úprav, o které nepíšeme poprvé a zajisté ani naposledy. Určité poprvé zde ale přeci jen je. Následující auto totiž není žádný exotický sporťák ani luxusní sedan tak, jak bývá u Carlexu zvykem.
Tuningová společnost totiž vytvořila vlastní značku „Pickup Design“, a toto je její první projekt. Ano, uznáváme, že pokud upravíte nějaké hrubé SUV či pracovní pickup do luxusní podoby, výsledný rozdíl je vždy intenzivnější, než pokud byste se o něco podobného pokoušeli například u Rolls-Royce Phantom.
Příjemný je také fakt, že tentokrát nezůstal úpravce pouze jednostranně zaměřený. Výsledné úpravy se tedy týkají nejen komfortního a reprezentativního interiéru, ale i vyšší světlé výšky, robustnosti vozidla a vylepšeného podvozku, připraveného na zvládnutí těch nejodvážnějších terénních nerovností.
Úpravy začínají zcela „překopaným“ předkem vozidla, který doplňuje vlastní chladičová stěna a přívod vzduchu. Na žádném offroadu také nesmí chybět LED lišta s pořádným výkonem a přídavnými mlhovými světly. Celkový design je hodně povedený a odpovídá tomu nejlepšímu, co Toyota nabízí, tedy modifikace „TRD“ – Toyota Racing Development.
Už staré motoristické pravidlo říká, že „kola dělají auto“. A interiér? Jak jinak než ta nejluxusnější černá kůže spolu s červeným prošíváním a detaily, které jsou viditelné na volantu a dveřních panelech. Tak, jak se vám líbí?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?