Může být Seat Ateca ještě atraktivnější? O to se pokusili studenti tuningové školy DFA

-jka / AutoRoad.cz, 1. října 2017, 12:13 Google+

Seat Ateca rozhodně není ošklivé auto. Pokud si ho tedy nebudete chtít pořídit v té nejlevnější verzi a na plechových discích. Studenti tuningové školy DF Automotive ale dostali za úkol přitažlivost nového SUV ještě vylepšit. A jak se jim to povedlo?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Seat Ateca DF Automotive tuning

Seat Ateca DF Automotive tuning | foto: Seat

Sdílejte článek

V tomto případě ale nešlo pouze o design, a studenti se pustili i do úprav motoru. Základ jim tvořil dieselový agregát TDI o objemu 2,0 litru, který je u této řady vozidel nejběžnější, a poskytuje výkon 150 k a 340 Nm. točivého momentu. 

Díky optimalizaci řídící jednotky se povedlo motoru přidat dalších 63 k a 120 Nm. točivého momentu oproti běžnému provedení. Celkový výkon tedy činí 213 k a 460 Nm. točivého momentu, což už jsou velmi příjemná čísla, která tomuto SUV poskytnou jistě slušné jízdní zážitky. 

Ty jsou navíc umocněny kvalitními koly, které nejen dobře vypadají, ale díky nim má vůz i tu správnou oporu v zatáčkách. Použity jsou 20" hliníkové disky MSW s pneumatikami Hankook o rozměrech 235/35. Spolu se sníženým podvozkem od KW musí být svižné svezení s takto upraveným španělským SUV opravdovým zážitkem. 

Tak co říkáte, líbí se vám?

Vytisknout

Diskuze: Může být Seat Ateca ještě atraktivnější? O to se pokusili studenti tuningové školy DFA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ilustrační fotografie, Land Rover Discovery SVX

Naftových motorů se nevzdáme, oznámil Jaguar Land Rover v reakci na aktuální…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud