Malý Fiat 500 je spíše stylovou městskou záležitostí, ačkoliv ve verzi Abarth umí nabídnout i radost z jízdy a nevšední řidičské zážitky. Tento rozšířený a masivně upravený Fiat 500, nově označovaný 350 GP, ovšem přenesl zábavu s nákupní taškou na zcela novou úroveň.
Už na první pohled je vidět, že tenhle Fiat 500 vybočuje z řady - a to zejména svou šířkou. Není se ale čemu divit, pod jeho kapotu se totiž nastěhoval čtyřválcový 1.75 litrový přeplňovaný motor ze sportovní Alfa Romeo 4C, díky jehož uložení v zadní části vůz získal nejen ohromný výkon, ale také pohon zadní kol.
Motor navíc nezůstal v sériovém stavu, technici z italské tuningové společnosti Gran Torino Engineering z něj totiž vymáčkli dalších 110 koní, díky čemuž se výkon tohoto prcka posunul na ohromujících 350 koní. Kromě úpravy motoru ale Fiat 500 dostal i upravenou manuální převodovku, brzdy Brembo a speciální "pushrod" podvozek Ohlins.
Masivní body-kit, díky kterému vůz značně narostl do šířky, by měl být vyroben z karbonových vláken a najdeme na něm i přívody vzduchu jak k motoru, tak k brzdám. V jeho podbězích se navíc usadily 19" kola. Kromě toho ale vůz dostal i upravenou masku s přídavnými světlomety nebo zadní přítlačné křídlo.
Pokud si ale myslíte, že se jedná o unikátní projekt, máme pro vás novinku: 350 GP, jak byl tento projekt pojmenován, bude vyráběn v sérii rovných 100 kusů. Jeden vůz přitom vyjde na částku 150.000 Euro, tedy cca 3,9 milionu korun. Zákazníci si ovšem budou moci připlatit i za dvojspojkovou automatickou převodovku z Alfy Romeo 4C.
Vůz si můžete dobře prohlédnou a hlavně poslechnout na těchto záběrech z akce "Best of Italy Race 2017", která se konala minulý víkend a na které se 360 GP prezentoval v plné své kráse.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.