Malý Fiat 500 je spíše stylovou městskou záležitostí, ačkoliv ve verzi Abarth umí nabídnout i radost z jízdy a nevšední řidičské zážitky. Tento rozšířený a masivně upravený Fiat 500, nově označovaný 350 GP, ovšem přenesl zábavu s nákupní taškou na zcela novou úroveň.
Už na první pohled je vidět, že tenhle Fiat 500 vybočuje z řady - a to zejména svou šířkou. Není se ale čemu divit, pod jeho kapotu se totiž nastěhoval čtyřválcový 1.75 litrový přeplňovaný motor ze sportovní Alfa Romeo 4C, díky jehož uložení v zadní části vůz získal nejen ohromný výkon, ale také pohon zadní kol.
Motor navíc nezůstal v sériovém stavu, technici z italské tuningové společnosti Gran Torino Engineering z něj totiž vymáčkli dalších 110 koní, díky čemuž se výkon tohoto prcka posunul na ohromujících 350 koní. Kromě úpravy motoru ale Fiat 500 dostal i upravenou manuální převodovku, brzdy Brembo a speciální "pushrod" podvozek Ohlins.
Masivní body-kit, díky kterému vůz značně narostl do šířky, by měl být vyroben z karbonových vláken a najdeme na něm i přívody vzduchu jak k motoru, tak k brzdám. V jeho podbězích se navíc usadily 19" kola. Kromě toho ale vůz dostal i upravenou masku s přídavnými světlomety nebo zadní přítlačné křídlo.
Pokud si ale myslíte, že se jedná o unikátní projekt, máme pro vás novinku: 350 GP, jak byl tento projekt pojmenován, bude vyráběn v sérii rovných 100 kusů. Jeden vůz přitom vyjde na částku 150.000 Euro, tedy cca 3,9 milionu korun. Zákazníci si ovšem budou moci připlatit i za dvojspojkovou automatickou převodovku z Alfy Romeo 4C.
Vůz si můžete dobře prohlédnou a hlavně poslechnout na těchto záběrech z akce "Best of Italy Race 2017", která se konala minulý víkend a na které se 360 GP prezentoval v plné své kráse.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?