Ano, zní to neuvěřitelně, ale jedno dealerství v Georgii nabízí verzi, kterou Ford nevyrábí. Zřejmě jim chyběl výkon, a tak ke klasickému modelu F-150 přidali kompresor Roush. Výsledkem je více výkonu, než má například Ford Raptor.
Upravený Ford pojmenovali jako „Lighting“, podle Fordu SVT Lighting, který se oficiálně vyráběl před třinácti lety. Byl to vysoce výkonný pickup, který zřejmě zůstal v Georgii nezapomenut.
O upravené verzi jsme se dozvěděli formou Facebooku, kde ono dealerství Ford Pioneer svůj F-150 Lighting představilo. Základem je model s krátkou dvoumístnou kabinou. I když základní vzhled zůstal nezměněn, pokud se podíváme blíže, najdeme boční koncovky výfuku, které nejsou sériové, stejně jako ohromná 22-ti palcová kola. Prodejce také vůz opatřil sportovním podvozkem a několika plaketami SVT a Lighting.
Zatímco původní Lighting poháněl přeplňovaný osmiválec o objemu 5,4 litru poskytující výkon 283 kW (380 koní), tento model disponuje pětilitrovým osmiválcem s kompresorem Roush. A jaký je výsledek? Úctyhodný výkon 484 kW a 650 koní, což je například o 200 koní více, než má verze F-150 Raptor.
Vůz byl dokonce upraven tak, že u něj dealerství poskytuje plnou tovární záruku Ford. Cena byla vyčíslena na 49.661 $ (přibližně 1 090 000 korun), nicméně pokud vás takto upravená F-150 zaujala, máme pro vás špatnou zprávu. Tenhle model byl okamžitě prodán. Ovšem, dealerství se nechalo slyšet, že s podobnými úpravami bude pokračovat. Ta další bude založena na pickupech F-150 z modelové řady pro rok 2018. Máme se tedy na co těšit
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?