Poslední generace Porsche Panamera dokáže nabídnout dostatek luxusu v exteriéru i interiéru už jen díky základním příplatkům z továrny, ovšem pokud by vám to nestačilo, ruský úpravce TopCar posune vzhled vašeho vozu ještě o několik tříd výš.
Ruská tuningová společnost TopCar nabízí pro Porsche Panamera řadu různých úprav vozu, díky kterým se z běžné Panamery stane "Stingray GTR Edition". Exteriér vašeho vozu tak může dostat kompletně nový karbonový body-kit , zakázkové přívody vzduchu, inovované denní svícení, nové prahy nebo třeba novou kapotu, jak jinak než z karbonového vlákna.
Kromě toho vám může úpravce osadit vůz i řadou doplňků, včetně několika typů kol, zadních křídel, difuzéru, atd. Nabídka je skutečně obrovská, stejně jako cena. Jen za úpravy exteriéru totiž můžete dát cca 24,500 Euro, tedy cca 639,000 korun.
V této sumě však chybí cena za jakoukoliv úpravu interiéru, který si také můžete specifikovat podle vlastních potřeb a chutí. Jak je vidět v galerii, zákazník si může vybrat z nesčetné nabídky materiálů, včetně kůže v několika odstínech, Alcantary, dřeva, hliníku, atd. Představivosti se zkrátka meze nekladou.
Tento konkrétní interiér se však bude perfektně hodit k úplně první prezentované verzi Stingray GTR Edition, která kombinovala bílý lak s černými karbonovými doplňky. Co se ceny za úpravu interiéru týče, výrobce si jí zatím nechal pro sebe.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?