Poslední generace Porsche Panamera dokáže nabídnout dostatek luxusu v exteriéru i interiéru už jen díky základním příplatkům z továrny, ovšem pokud by vám to nestačilo, ruský úpravce TopCar posune vzhled vašeho vozu ještě o několik tříd výš.
Ruská tuningová společnost TopCar nabízí pro Porsche Panamera řadu různých úprav vozu, díky kterým se z běžné Panamery stane "Stingray GTR Edition". Exteriér vašeho vozu tak může dostat kompletně nový karbonový body-kit , zakázkové přívody vzduchu, inovované denní svícení, nové prahy nebo třeba novou kapotu, jak jinak než z karbonového vlákna.
Kromě toho vám může úpravce osadit vůz i řadou doplňků, včetně několika typů kol, zadních křídel, difuzéru, atd. Nabídka je skutečně obrovská, stejně jako cena. Jen za úpravy exteriéru totiž můžete dát cca 24,500 Euro, tedy cca 639,000 korun.
V této sumě však chybí cena za jakoukoliv úpravu interiéru, který si také můžete specifikovat podle vlastních potřeb a chutí. Jak je vidět v galerii, zákazník si může vybrat z nesčetné nabídky materiálů, včetně kůže v několika odstínech, Alcantary, dřeva, hliníku, atd. Představivosti se zkrátka meze nekladou.
Tento konkrétní interiér se však bude perfektně hodit k úplně první prezentované verzi Stingray GTR Edition, která kombinovala bílý lak s černými karbonovými doplňky. Co se ceny za úpravu interiéru týče, výrobce si jí zatím nechal pro sebe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.