Audi RS6 Avant patří již v základu k těm nejschopnějším kombíkům, které si můžeme pořídit. Odvezete v něm totiž prakticky všechno, bezpečně, komfortně a ve volných chvílích s ním můžete potrápit i supersportovní vozy.
Již v základu nabízí Audi RS6 Avant vcelku obstojný výkon 597 koňských sil, díky kterému dokáže při závodech v přímce potrápit i Nissan GT-R. Některým lidem však tato porce nestačí a tak vznikají různé tuningové společnosti, které dokáží z RS6 vydolovat více zábavy.
A jednou z takových společností je i PP Performance, která dokáže zvýšit výkon v tomto rodinném kombíku až na neskutečných 750 koní. Jak je z videa patrné, tato porce výkonu dokáže během startu z místa zamotat hlavu i jinak skvěle vyladěnému pohonu 4x4. Kola se protáčela tak divoce, až musel řidič sundat nohu z plynu.
Jakmile se však vůz rozjel, začal zrychlovat jak raketoplán při startu. Ručička tachometru se dostává k hodnotě 270 km/h takřka plynule a bez jakéhokoliv zaváhání. Maximální rychlost vozu přitom činí až 340 km/h.
Celé toto představení výkonu a rychlosti je přitom doprovázeno skvostným zvukem motoru V8 a nádherným bubláním výfukového systému.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?