Pokoušet se o úpravu automobilů jako je například Mercedes-Benz SLR chce kromě spousty peněz a znalostí i notnou dávku vkusu. Poslední jmenovanou položku ale asi úpravce z Fab Design opomněl vzít v úvahu. Naštěstí ale vzniklo jen 10 podobných "monster"
Pravda je ostatně taková, že každý Mercedes-Benz SLR je mistrovským dílem už v momentě, kdy opouštěl výrobní linku. Je celkem pochopitelné, že někteří úpravci nabízeli pár designových prvků, které mohly majitelům jejich vůz ozvláštnit a personalizovat, ovšem wide-body kit od Fab Design je na hranici vkusu.
Hlavními změnami oproti sériovému SLR jsou v tomto případě masivní přední i zadní nárazník z karbonu, zvláštní LED světla v předním nárazníku, zadní křídlo z karbonu, decentní žebrování na předních blatnících v tmavé barvě, vůz narostl do šířky díky zvláštnímu bodykitu a dostal speciální kola od společnosti Forgiato. Úpravce měl navíc dojem, že v zavazadlovém prostoru je až příliš mnoho místa, proto ho vyplnil audiosoustavou v hodnotě 284,000 Kč.
Jeden z pouhých deseti vyrobených exemplářů se nyní prodává ne eBay, kde jeho hodnota momentálně dosahuje částky 398,500 dolarů, tedy zhruba 9,5 milionu Kč. Pokud hledáte jedinečný způsob jak se vymanit z davu, ale je vám jedno co si lidé budou myslet o vašem vkusu, můžete si klidně do aukce přihodit.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?