Ačkoliv je tuning vždy velmi subjektivní záležitostí, občas majitelé zkrátka přestřelí a totálně zničí kdysi krásný design. Přesně to se stalo i v případě staršího BMW e36 M3 Convertible, jemuž jeho majitel nasadil vskutku odpudivý masivní body-kit.
Upravovat vozy BMW nasazováním různých body kitů nikdy nekončí dobře. Lidé v automobilce totiž obvykle vědí, proč má nárazník tvary jaké má, proč je v něm jistý počet otvorů a jak jsou umístěny. To ale někteří tuzeři odmítají pochopit, a tak na své jinak elegantní vozy cpou kdejaký laminát.
Majitel této M3 se skládací střechou ale dotáhl celý proces "skarifikace" až na pomyslný vrchol nevkusu. Na bocích vozu se objevila velmi tlustá vrstva kitu, které zároveň drasticky pozměnila tvar předního i zadního nárazníku.
Aby toho nebylo málo, přidal kutil i úplně nová zadní světla a jakýsi integrovaný spoiler na víko kufru. Z neznámých důvodů také vytvořil prazvláštní prosily na dveřích řidiče i spolujezdce. Na přemístění víčka nádrže už ale asi nezbyl kit, proto je zde velká díra, která vede k originálnímu víčku.
Třešničkou na dortu je pak křiklavě oranžová barva, kterou je celý zrůdný body-kit nastříkán. Stahovací střecha a karoserie, která byla před laminátem prozatím ušetřena, zůstaly v originální modré barvě. V ostrém kontrastu s oranžovou je i luxusně vyhlížející béžový interiér vozu.
Se svým unikátním výtvorem se hrdý majitel pochlubil na serveru Reddit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.