Ačkoliv je tuning vždy velmi subjektivní záležitostí, občas majitelé zkrátka přestřelí a totálně zničí kdysi krásný design. Přesně to se stalo i v případě staršího BMW e36 M3 Convertible, jemuž jeho majitel nasadil vskutku odpudivý masivní body-kit.
Upravovat vozy BMW nasazováním různých body kitů nikdy nekončí dobře. Lidé v automobilce totiž obvykle vědí, proč má nárazník tvary jaké má, proč je v něm jistý počet otvorů a jak jsou umístěny. To ale někteří tuzeři odmítají pochopit, a tak na své jinak elegantní vozy cpou kdejaký laminát.
Majitel této M3 se skládací střechou ale dotáhl celý proces "skarifikace" až na pomyslný vrchol nevkusu. Na bocích vozu se objevila velmi tlustá vrstva kitu, které zároveň drasticky pozměnila tvar předního i zadního nárazníku.
Aby toho nebylo málo, přidal kutil i úplně nová zadní světla a jakýsi integrovaný spoiler na víko kufru. Z neznámých důvodů také vytvořil prazvláštní prosily na dveřích řidiče i spolujezdce. Na přemístění víčka nádrže už ale asi nezbyl kit, proto je zde velká díra, která vede k originálnímu víčku.
Třešničkou na dortu je pak křiklavě oranžová barva, kterou je celý zrůdný body-kit nastříkán. Stahovací střecha a karoserie, která byla před laminátem prozatím ušetřena, zůstaly v originální modré barvě. V ostrém kontrastu s oranžovou je i luxusně vyhlížející béžový interiér vozu.
Se svým unikátním výtvorem se hrdý majitel pochlubil na serveru Reddit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?