Ženeva je doslova nabušena novinkami ze světa aut a zapomenout nesmíme ani na značku Mercedes-Benz a tunera Brabus. Právě výsledek jejich partnerství ukazuje nejnovější Brabus 550 Adventure.
Základem je verze G500 4x42 , kterou Brabus doladil k dokonalosti. Díky tomu v základu stojí na 22palcových kolech a pod kapotou je uložen přeplňovaný vidlicový osmiválec se základním výkonem 421 koní a točivým momentem 610 Nm. To zaručuje solidní dynamiku i přes velkou hmotnost a rozměry samotné. Jenže to by nebyl Brabus, aby nenabídl výkonnostní kit.
V kabině se ocitlo pravé kožené čalounění, karbonové dekory a pro snadný přístup do vozu jsou ve výbavě elektricky výklopné schůdky, které se schovávají pod automobilkou standardně montovanými prahovými nášlapy a usnadňují nastupování i vystupování z vozu.
Zpět ale k výkonu. Právě zde se totiž do nabídky dostává modul Brabus B40-550 PowerXtra, Ten zahrnuje nová turbodmychadla a nerezový výfukový systém, což zajišťuje výkon 550 koní při 5600 ot./min a točivý moment 800 Nm. A dynamické parametry? Edice 550 Adventure 4x42 zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,7 sekundy a jeho maximální rychlost je omezena na 210 km/h.
V rámci vychytávek na palubě vozu je mezi předními sedadly umístěn nový dotykový displej. Ten slouží k nastavení elektronicky řízených tlumičů v rámci několika možných režimů. Skrze dotykový displej se dá ovládat také naviják a přídavná dálková světla. A pokud se ptáte na cenu, tu Brabus neoznámil. Případní zájemci si tak musí zadat dotaz přímo na centrálu firmy.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.