Tuningu není nikdy dost, alespoň tohle heslo si řekl německý úpravce ABT a vzal si do parády nejnovější generaci Audi R8 V10 Plus.
A co vše nového se na něm odehrálo? Předně můžeme vidět mnohem více agresivnější nárazníky, spoustu karbonových doplňků, zvětšil se difuzor, křídlo a podběhy jsou vyplněny snad do posledního milimetru velkými tmavými koly.
V kabině se naopak ocitla loga ABT, speciální čalounění sedadel a palubní desky a je jasné, že movitější klienti si mohu do kabiny R8 V10 Plus naporoučet takřka cokoliv. Jenže nebylo by to ono, pokud by se nesáhlo také na techniku a výkon, co říkáte?
Pod kapotou se totiž nově nachází 630 koní, která stále dodává benzinový desetiválec s objemem 5.2litru. Jeho decentní poladění bylo provedeno skrze nové výfukové potrubí a přeladění řídící jednotky motoru. Nechybí pohon všech kol a sedmistupňová automatická převodovka. Asi není divu, že tohle červené dravě koukající monstrum zrychlí z nuly na stovku za 3 sekundy a rozjede se na nejvyšší maximální rychlost 330 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.