 
            Tuningu není nikdy dost, alespoň tohle heslo si řekl německý úpravce ABT a vzal si do parády nejnovější generaci Audi R8 V10 Plus.
A co vše nového se na něm odehrálo? Předně můžeme vidět mnohem více agresivnější nárazníky, spoustu karbonových doplňků, zvětšil se difuzor, křídlo a podběhy jsou vyplněny snad do posledního milimetru velkými tmavými koly.
V kabině se naopak ocitla loga ABT, speciální čalounění sedadel a palubní desky a je jasné, že movitější klienti si mohu do kabiny R8 V10 Plus naporoučet takřka cokoliv. Jenže nebylo by to ono, pokud by se nesáhlo také na techniku a výkon, co říkáte?
Pod kapotou se totiž nově nachází 630 koní, která stále dodává benzinový desetiválec s objemem 5.2litru. Jeho decentní poladění bylo provedeno skrze nové výfukové potrubí a přeladění řídící jednotky motoru. Nechybí pohon všech kol a sedmistupňová automatická převodovka. Asi není divu, že tohle červené dravě koukající monstrum zrychlí z nuly na stovku za 3 sekundy a rozjede se na nejvyšší maximální rychlost 330 km/h.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?