Tuningu není nikdy dost, alespoň tohle heslo si řekl německý úpravce ABT a vzal si do parády nejnovější generaci Audi R8 V10 Plus.
A co vše nového se na něm odehrálo? Předně můžeme vidět mnohem více agresivnější nárazníky, spoustu karbonových doplňků, zvětšil se difuzor, křídlo a podběhy jsou vyplněny snad do posledního milimetru velkými tmavými koly.
V kabině se naopak ocitla loga ABT, speciální čalounění sedadel a palubní desky a je jasné, že movitější klienti si mohu do kabiny R8 V10 Plus naporoučet takřka cokoliv. Jenže nebylo by to ono, pokud by se nesáhlo také na techniku a výkon, co říkáte?
Pod kapotou se totiž nově nachází 630 koní, která stále dodává benzinový desetiválec s objemem 5.2litru. Jeho decentní poladění bylo provedeno skrze nové výfukové potrubí a přeladění řídící jednotky motoru. Nechybí pohon všech kol a sedmistupňová automatická převodovka. Asi není divu, že tohle červené dravě koukající monstrum zrychlí z nuly na stovku za 3 sekundy a rozjede se na nejvyšší maximální rychlost 330 km/h.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?