Ačkoliv první tuning nové Alfy Romeo má na svědomí firma BR-Performance , jejích 229 koní nestačí na to, s čím přišla nizozemská společnost Squadra Tuning.
Ta si vzala do parády verzi s naftovým motorem JTDM o objemu 2,2 litru a dodala mu šťávu v podobě 239 koní. Úpravy jsou přitom dostupné i pro méně výkonnější verze motoru, přičemž ve standardu s ním spolupracuje 6ti stupňová manuální nebo 8ti stupňová automatická převodovka od společností ZF.
Společně s tím narostl točivý moment na 520 Nm. Ve srovnání s standardními 450 Nm to je celkem razantní navýšení. Bohužel nám zatím vedení Squadra Tuning neřeklo, za kolik sekund zrychlí naftová Giulia z nuly na stovku. Alespoň že víme, že z rychlosti 100 km/h jí to na 200 km/h potrvá 18,5 sekundy.
Jestli vás úprava zaujala, pak vězte, že za vše chce firma 590 eur. V ceně je dokonce i překalibrování automatické převodovky s osmi stupni. Dále může být upravena odezva plynového pedálu a elektronika bude rychleji reagovat na pokyn pádla pod volantem k přeřazení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.