Ačkoliv první tuning nové Alfy Romeo má na svědomí firma BR-Performance , jejích 229 koní nestačí na to, s čím přišla nizozemská společnost Squadra Tuning.
Ta si vzala do parády verzi s naftovým motorem JTDM o objemu 2,2 litru a dodala mu šťávu v podobě 239 koní. Úpravy jsou přitom dostupné i pro méně výkonnější verze motoru, přičemž ve standardu s ním spolupracuje 6ti stupňová manuální nebo 8ti stupňová automatická převodovka od společností ZF.
Společně s tím narostl točivý moment na 520 Nm. Ve srovnání s standardními 450 Nm to je celkem razantní navýšení. Bohužel nám zatím vedení Squadra Tuning neřeklo, za kolik sekund zrychlí naftová Giulia z nuly na stovku. Alespoň že víme, že z rychlosti 100 km/h jí to na 200 km/h potrvá 18,5 sekundy.
Jestli vás úprava zaujala, pak vězte, že za vše chce firma 590 eur. V ceně je dokonce i překalibrování automatické převodovky s osmi stupni. Dále může být upravena odezva plynového pedálu a elektronika bude rychleji reagovat na pokyn pádla pod volantem k přeřazení.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?