Design auta úpravce vylepšil o karosářské díly z uhlíkových vláken, takže AMG GT S je díky tomu ještě o pěkný kousek dravější. Mezi nové doplňky se řadí kupříkladu odlehčený přední spoiler, širší nástavce prahů, upravená vnější zpětná zrcátka anebo difuzor.
Chybět samozřejmě nesmí specifická litá kola s průměrem 20 a 21 palců a také značně poladěný výkon. Ten vyrostl na 612 koní, což je oproti původním 510 koním už celkem značný rozdíl. Poslední velkou změnou je větší zadní křídlo, které se stará o ještě větší přítlak na zadní nápravu ve vysokých rychlostech.
Vraťme se však k výkonové stránce vozu. Pod jeho kapotou pracuje v případě verze S čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten poskytuje v základu zmíněných pětsetdeset koní, jenže díky přemapování řídící jednotky motoru a instalaci nového výfuku se výkon zvedl o více jak sto koní.
Točivý moment se pak dočkal nárůstu na ohromných 780 Nm. Zadní náprava proto dostane ještě více zabrat. Jestli se ptáte, kolik tohle štříbrné placaté monstrum jede, pak vězte, že maximálka je položena až u 330 km / h. Všechny zmíněné úpravy něco stojí, v tomto případě ale cenovku za jednotlivé úpravy tuner neodhalil, prozradí vám jí totiž výhradně na vyžádání.