Divize Polestar chce upravit Volvo S90. Cílem je udělat z něj raketu na kolech

ar5, 2. prosince 2016, 10:40 Google+

Už několik desítek let jsou po světě známé sportovní edice různých modelů od švédského výrobce Volvo. Jeho divize Polestar se pak již několikrát postarala o rozruch, když uvedla na trh některou typicky modrou zběsilou variantu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volvo S90 R-Design (2017)

Volvo S90 R-Design (2017) | foto: Volvo

Sdílejte článek

Jak to ale dopadne v případě, že se technikům Polestaru dostane do ruky nedávno uvedené luxusní Volvo S90?  Už delší dobu se totiž hovoří o tom, že ačkoliv vrcholná verze švédské novinky nabídne v hybridním provedení T8 krásných 407 koní, pořád je to málo s ohledem na německou konkurenci.

Nově se navíc opravdu potvrdilo, že Volvo má v plánu uvést za rok ostré S90 a V90 Polestar. Dřívější spekulace navíc hovořili o výkonech kolem 600 koní, jenže to je vlastně jeden velký nesmysl. Už jen proto, že pod kapotou jakéhokoliv provedení S90 / V90 se nachází vždy čtyřválec. Ten by šest stovek koní nemusel spolehlivě vydržet, stejně tak jako jeho převodovka.

Nová zpráva proto hovoří o tom, že pokud se objeví ďábelsky modré Volvo S90 Polestar, pak jedině s plaketkou T8. Tím pádem zde budeme mít základ v podobě dvoulitrového benzinu a elektromotoru, přičemž výkon činí bez úprav 407 koní a 640 Nm. V případě zásahu firmy Polestar se ovšem dočkáme nárůstu na přibližně pět stovek koní.

Německá velká "premiová trojka" tak bude mít zřejmě dosti orosené čelo. Už jen z důvodu, že S90 patří podle řady názorů z běžné i odborné veřejnosti mezi nejhezčí modely z dané kategorie. Když si k tomu připočteme výkon 500 koní, hromadu místa a vynikající zpracování, bude se zřejmě jednat o hodně tvrdého soupeře.

Velký souhlas k úpravě vozu divizí Polestar pak vyslovil samotný šéf výzkumného a vývojového oddělení Volvo, pan Peter Mertens. Podle jeho slov můžeme skoro oficiálně potvrdit, že existuje vysoká pravděpodobnost finálního dokončení ostrých S90 a V90. Zatím zde ale hovoříme o neoficiálním prohlášení, které by se mohlo začátkem příštího roku změnit v oficiální.

Vytisknout

Diskuze: Divize Polestar chce upravit Volvo S90. Cílem je udělat z něj raketu na kolech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Nový Ford Fiesta jako kabriolet.

Nový Ford Fiesta jako kabriolet nevypadá vůbec zle. Šance na výrobu tady jsou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud