Ten má v základu přeplňovaný benzinový vidlicový dvanáctiválec s dvojicí turbodmychadel. Nenechte se ale zmást, označení 65 značí stále objem "jen" šest litrů. I tak ale v základu nabídne verze AMG výkon 630 koní a točivý moment rovných 1000 Nm.
Jenže jak to tak bývá, mnohdy to tunerským firmám přijde málo a tak se sáhlo k přeprogramování řídící jednotky motoru. Následně se na vůz instaloval nový titanový výfukový systém. Výsledek? Na první pohled jen trošku přiostřené SL 65 AMG nabídne rovných sedmset koní výkonu. Mamutí točivý moment 1148 Nm pak skoro vyráží dech. Chudák automatická převodovka a zadní kola...
Díky zlepšení dvou hlavních parametrů se nyní tento černý ďábel může chlubit zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost pak ze standardně elektronicky omezených 250 km/h povyrostla na 325 km/h. Nic by ale nefungovalo dostatečně dobře, kdyby se úpravy nedotkly také podvozku.
Díky tomu došlo nejen ke snížení světlé výšky, ale také k instalaci sportovnějších pružin a kovaných kol s pneumatikami o rozměru 265/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu. Loga tunera a decentní úprava interiéru jsou pak nepříliš překvapivým doplňkem.