Modifikovaný německý roadster dostal díky firmě TechArt 400 koní a mnohem lepší vzhled. Co vše se ve skutečnosti změnilo?
Populární úpravce si řekl, že nový Boxster není dostatečně přitažlivý, a tak jej vybavil bodykitem, bílým sněhovým lakem a 21palcovými koly a detaily ve výrazné barvě. Jelikož se pak Porsche rozhodlo pro facelift Boxsteru, vůz nese dodatečné kódové označení 718.
Namísto atmosférických šestiválců ho ovšem pohánějí menší agregáty s turbodmychadlem, což ne každý přiznivce značky nese úplně v klidu. Jenže přítomnost turba není pro TechArt žádným problémem, takže není divu, že si pro tento model připravil výkonnostní program.
Srdcem modifikovaného Boxster je v základní verzi 2,5litrový čtyřválec s výkonem 350 koní a točivým momentem 420 Nm. TechArt si ale pro tento motor připravil laděný titanový výfuk s koncovkami zdobenými uhlíkovými vlákny a co je hlavní, přemapoval řídící jednotku motoru. Výsledek? Malé Porsche nyní nabízí výkon 400 koňských sil, což je vskutku hodně.
Tuningový balíček se pak postaral i o proměnu kabiny. Tam se díky TechArtu objevily karbonové obklady, volant a sedadla čalouněná alcantarou a několik podpisů úpravce. Stylové podlahové rohože pak jsou samozřejmostí.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.