Modifikovaný německý roadster dostal díky firmě TechArt 400 koní a mnohem lepší vzhled. Co vše se ve skutečnosti změnilo?
Populární úpravce si řekl, že nový Boxster není dostatečně přitažlivý, a tak jej vybavil bodykitem, bílým sněhovým lakem a 21palcovými koly a detaily ve výrazné barvě. Jelikož se pak Porsche rozhodlo pro facelift Boxsteru, vůz nese dodatečné kódové označení 718.
Namísto atmosférických šestiválců ho ovšem pohánějí menší agregáty s turbodmychadlem, což ne každý přiznivce značky nese úplně v klidu. Jenže přítomnost turba není pro TechArt žádným problémem, takže není divu, že si pro tento model připravil výkonnostní program.
Srdcem modifikovaného Boxster je v základní verzi 2,5litrový čtyřválec s výkonem 350 koní a točivým momentem 420 Nm. TechArt si ale pro tento motor připravil laděný titanový výfuk s koncovkami zdobenými uhlíkovými vlákny a co je hlavní, přemapoval řídící jednotku motoru. Výsledek? Malé Porsche nyní nabízí výkon 400 koňských sil, což je vskutku hodně.
Tuningový balíček se pak postaral i o proměnu kabiny. Tam se díky TechArtu objevily karbonové obklady, volant a sedadla čalouněná alcantarou a několik podpisů úpravce. Stylové podlahové rohože pak jsou samozřejmostí.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?