Modifikovaný německý roadster dostal díky firmě TechArt 400 koní a mnohem lepší vzhled. Co vše se ve skutečnosti změnilo?
Populární úpravce si řekl, že nový Boxster není dostatečně přitažlivý, a tak jej vybavil bodykitem, bílým sněhovým lakem a 21palcovými koly a detaily ve výrazné barvě. Jelikož se pak Porsche rozhodlo pro facelift Boxsteru, vůz nese dodatečné kódové označení 718.
Namísto atmosférických šestiválců ho ovšem pohánějí menší agregáty s turbodmychadlem, což ne každý přiznivce značky nese úplně v klidu. Jenže přítomnost turba není pro TechArt žádným problémem, takže není divu, že si pro tento model připravil výkonnostní program.
Srdcem modifikovaného Boxster je v základní verzi 2,5litrový čtyřválec s výkonem 350 koní a točivým momentem 420 Nm. TechArt si ale pro tento motor připravil laděný titanový výfuk s koncovkami zdobenými uhlíkovými vlákny a co je hlavní, přemapoval řídící jednotku motoru. Výsledek? Malé Porsche nyní nabízí výkon 400 koňských sil, což je vskutku hodně.
Tuningový balíček se pak postaral i o proměnu kabiny. Tam se díky TechArtu objevily karbonové obklady, volant a sedadla čalouněná alcantarou a několik podpisů úpravce. Stylové podlahové rohože pak jsou samozřejmostí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?