Nové pětkové BMW už dostalo první tovární tuning. O kolik narostl výkon?

ar5, 25. listopadu 2016, 19:00 Google+

Nové BMW řady 5 se ve své oficiální premiéře ukázalo sotva před měsícem a už tady máme jeho první úpravu. Ta je tovární, nese označení M Performance a změnilo se naprosto vše.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW řady 5 (2017) s paketem M Performance

BMW řady 5 (2017) s paketem M Performance | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Výrobce totiž včera vypustil první snímky upravené pětky, ke které přidal i nemalé množství informací. Kde kdo by si pak mohl říct, že tohle přece vypadá jako dílo nějakého tunera. Jenže realita je mnohem skromnější, nová pětka dává tolik možností úprav, že výsledek je zkrátka famózní.

Jak znalci bavoráků poznali, vůz dostal optický paket M Sport a M Aerodynamic. Oba nové pětkové řadě přidavají více agresivnější oba nárazníky s karbonovým splitterem. Vzadu se ukrývá difuzor z uhlíkových vláken, přičemž z nich jsou vyrobeny taktéž kryty vnějších zpětných zrcátek a spoiler na víku kufru. Pokud se vám ovšem nelíbí karbon nebo uhlíková vlákna, lze je nahradit levnějším polyuretaunem.

To vše by ovšem nebylo ničím, kdyby se vůz nechlubil pořádnými koly. Těmi jsou v tomto případě dvoubarevně lakovaná 20palcová kola, jenž za svými výplety ukrývají červené čtyřpístkové třmeny vpředu a jednopístkové vzadu. Pohled na záď odhalí karbonové koncovky výfuků, za příplatek ovšem lze zvolit provedení z nerezové ocele.

A mysleli jste si, že se úpravy nedotkly výkonu? Ba naopak. Benzinové verze 540i a 540i xDrive dostali kit M Performance Power a Sound Kit. V té souvislosti nabídnou obě verze výkon 360 koní a točivý moment 500 Nm. Krom toho lze počítat s lepším zvukovým doprovodem.

Milovníky nafty potěší nárůst výkonu u variant 530d a 530d xDrive. Ve výsledku tak obě verze nabídnou ukázku, jak jede 292 koní a jak moc lze využít točivý moment 650 Nm. To pak přijde vhod automatická převodovka s možností řazení skrze pádla pod volantem. Bohužel ale nevíme, o kolik rychlejší výše zmíněné verze vlastně budou.

Vytisknout

Diskuze: Nové pětkové BMW už dostalo první tovární tuning. O kolik narostl výkon?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Ford a jeho nové testovací centrum

Ford si postavil nové testovací centrum. Jeho modely tam prožijí peklo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud