Tunerská firma TechArt moc dobře ví, že její úpravy vozidel Porsche patří k těm nejlepším z tunerské scény. Jejich nový projekt GTstreet R je toto příkladem.
Nová úprava nese právě tohle označení a podle zástupců firmy se jedná o výkladní skříň a absolutní vrchol, co TechArt dokáže. Základem se může stát prakticky jakékoliv provedení 911ky, v tomto případě jím bylo Turbo S.
To dostalo speciální body kit karoserie, jedovatě zelený lak, karbonové doplňky, nové nárazníky a samozřejmě posílený výkon. Třeba zadní přítlačné křídlo je také z karbonu a v rychlosti 300 km/h tvoří na zadní nápravě tlak 321 kg. To je zárukou toho, že tohle auto bude k silnici držet jako přilepené.
Kabina vozu přišla o dvě zadní sedadla, místo nich je tady bezpečnostní klec. Tím to však teprve začíná. TechArtu byla málo standardní sedadla a tak sem nainstalovala skořepiny se šestibodovými pásy a zeleným dekorem v barvě karoserie.
To nejlepší však hledejme pod kapotou. Tam se nachází na plocho uložený šestiválec o objemu 3,8 litru. Standardní výkon sice činí 427 kW (Turbo S) a 700 Nm točivého momentu, jenže to přišlo TechArtu stále málo. Zelený pekelník na snímcích nabízí díky četným úpravám 471 kW a 880 Nm.
To v překladu znameá zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a nejvyšší maximální rychlost 338 km/h. Samozřejmostí jsou pořádná 21" litá sportovní kola TechArt Formula IV s pneumatikami 265/30 ZR21 vpředu a 325/25 ZR21 vzadu. K přejezdu větších zpomalovacích prahů pak TechArt nabízí systém Noselift, což je možnost zvýšení světlé výšky přední nápravy až o 60 mm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.