TechArt představil model GTstreet R. Hádejte, co je jeho základem

ar5, 10. listopadu 2016, 08:20 Google+

Tunerská firma TechArt moc dobře ví, že její úpravy vozidel Porsche patří k těm nejlepším z tunerské scény. Jejich nový projekt GTstreet R je toto příkladem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
TechArt GTstreet R

TechArt GTstreet R | foto: TechArt

Sdílejte článek

Nová úprava nese právě tohle označení a podle zástupců firmy se jedná o výkladní skříň a absolutní vrchol, co TechArt dokáže. Základem se může stát prakticky jakékoliv provedení 911ky, v tomto případě jím bylo Turbo S.

To dostalo speciální body kit karoserie, jedovatě zelený lak, karbonové doplňky, nové nárazníky a samozřejmě posílený výkon. Třeba zadní přítlačné křídlo je také z karbonu a v rychlosti 300 km/h tvoří na zadní nápravě tlak 321 kg. To je zárukou toho, že tohle auto bude k silnici držet jako přilepené.

Kabina vozu přišla o dvě zadní sedadla, místo nich je tady bezpečnostní klec. Tím to však teprve začíná. TechArtu byla málo standardní sedadla  a tak sem nainstalovala skořepiny se šestibodovými pásy a zeleným dekorem v barvě karoserie.

To nejlepší však hledejme pod kapotou. Tam se nachází na plocho uložený šestiválec o objemu 3,8 litru. Standardní výkon sice činí 427 kW (Turbo S) a 700 Nm točivého momentu, jenže to přišlo TechArtu stále málo. Zelený pekelník na snímcích nabízí díky četným úpravám 471 kW a 880 Nm.

To v překladu znameá zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a nejvyšší maximální rychlost 338 km/h. Samozřejmostí jsou pořádná 21" litá sportovní kola TechArt Formula IV s pneumatikami 265/30 ZR21 vpředu a 325/25 ZR21 vzadu. K přejezdu větších zpomalovacích prahů pak TechArt nabízí systém Noselift, což je možnost zvýšení světlé výšky přední nápravy až o 60 mm.

Vytisknout

Diskuze: TechArt představil model GTstreet R. Hádejte, co je jeho základem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Maserati Levante jde ostře proti německé konkurenci, nabídne tři motorové varianty.

U Maserati mohou slavit. Jejich SUV Levante je pro Čechy trhákem

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud