Nová úprava nese právě tohle označení a podle zástupců firmy se jedná o výkladní skříň a absolutní vrchol, co TechArt dokáže. Základem se může stát prakticky jakékoliv provedení 911ky, v tomto případě jím bylo Turbo S.
To dostalo speciální body kit karoserie, jedovatě zelený lak, karbonové doplňky, nové nárazníky a samozřejmě posílený výkon. Třeba zadní přítlačné křídlo je také z karbonu a v rychlosti 300 km/h tvoří na zadní nápravě tlak 321 kg. To je zárukou toho, že tohle auto bude k silnici držet jako přilepené.
Kabina vozu přišla o dvě zadní sedadla, místo nich je tady bezpečnostní klec. Tím to však teprve začíná. TechArtu byla málo standardní sedadla a tak sem nainstalovala skořepiny se šestibodovými pásy a zeleným dekorem v barvě karoserie.
To nejlepší však hledejme pod kapotou. Tam se nachází na plocho uložený šestiválec o objemu 3,8 litru. Standardní výkon sice činí 427 kW (Turbo S) a 700 Nm točivého momentu, jenže to přišlo TechArtu stále málo. Zelený pekelník na snímcích nabízí díky četným úpravám 471 kW a 880 Nm.
To v překladu znameá zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a nejvyšší maximální rychlost 338 km/h. Samozřejmostí jsou pořádná 21" litá sportovní kola TechArt Formula IV s pneumatikami 265/30 ZR21 vpředu a 325/25 ZR21 vzadu. K přejezdu větších zpomalovacích prahů pak TechArt nabízí systém Noselift, což je možnost zvýšení světlé výšky přední nápravy až o 60 mm.