Ferrari F12 Berlinetta patří mezi nejoblíbenější a nejhezčí vozy z dílny maranellské automobilky za posledních několik let. Španělská společnost Bengala si ovšem řekla, že Berlinettě něco chybí a rozhodla se její vzhled náležitě okořenit.
Okořeněním vzhledu se v tomto případě myslí zcela zahodit originální hliníkovou karoserii z dílny Ferrari a navléct dvanáctiválcové „gétočko“ do na míru šitého karbonového kabátku s prvky inspirovanými závodními speciály série GT3.
Tato nová karoserie upravuje nejen vzhled oblíbeného vozu se vzpínajícím se koníkem na kapotě. Upravuje i jeho aerodynamické vlastnosti a hlavně hmotnost. Bohužel, Španělé oficiálně neoznámili, kolik kilogramů se jim díky karbonovým dílům podařilo ušetřit. Odhady ovšem hovoří o více než stokilové úspoře.
Stejně jako o hmotnosti, Bengala zarytě mlčí i o ceně této verze divokého Ferrari. Ta ale rozhodně nebude malá, s ohledem na vysokou cenu karbonu a množství tohoto materiálu na voze.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?