Úpravce vozů Land Roveru s názvem Overfinch patří k těm, kteří dokáží svoje výtvory velmi dobře prodat veřejnosti. Jak to ale dopadne, když tuner zaměří svou pozornost na už tak dost zběsilý Range Rover Sport SVR?
Právě o tom pojednává následující článek a fotografie, na nichž uvidíte doslova šílenost na 22palcových kovaných kolech Leggero. Podstatnou informací je, že to nejsou jen tak obyčejná kola, nýbrž odlehčené disky, které spoří na každém rohu vozu 5,5 kilogramu.
Kovanými koly však teprve celá úprava začíná. Krom toho je na voze k vidění karbonová kapota motoru s 33 procent menší hmotností oproti klasické kapotě, nebo titanový výfuk s vahou 14,81 kg a 43 % snížením oproti standardu. Přidejte k tomu šedý lak karoserie, nástavce prahů, zadní difuzor nebo nový přední nárazník a máte "snížený panelák" se zběsilým projevem.
Technici firmy Overfinch samozřejmě sáhli taktéž na techniku, takže počítejme s instalací nového vzduchového kitu. Ten obsahuje lepší vzduchový sportovní filtr a kompletně nové potrubí. Díky tomu se povedlo navýšit výkon motoru, jenže zatím není známo, kolik koní ve výsledku tohle monstrum nabídne.
Zatím si tak musíme vystačit s informací, že pod kapotou klasického SVR pracuje benzinový přeplňovaný osmiválec s objemem pět litrů. Ten posílá na všechna kola 550 koní a 680 Nm točivého momentu, což se děje skrze automatickou převodovku s možností řazení skrze pádla pod volantem.
Zaujala vás celá úprava ale nedočetli jste se nic o kabině? Pak pro vás máme dobrou zprávu. V interiéru je přítomno kožené čalounění Bridge of Weir, karbonové dekory a dveřní prahy zdobí lišty s nápisem Overfinch. Případní zájemci o vytuněného Brita si ale musí pospíšit, do výroby půjde jen 25 kusů a každý z nich je oceněn částkou 198 990 liber, což je v přepočtu 6,4 milionu Kč.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?