Na první pohled se tahle RS6 odlišuje bodykitem PD600R. Ten obnáší čelní spoiler, splitter, střešní křídlo a zadní difuzor. Nové jsou i boční prahy, lak karoserie a lité sportovní disky Vossen VPS-310 se sportovními pneumatikami.
Nechybí ani trojdílné nástavce blatníků, díky čemuž se auto rozšířilo vpředu o osm a vzadu o deset centimetrů. Tím ale změny rozhodně nekončí. Pro vůz lze objednat podvozkový modul KW DLC, který sníží vůz o pár milimetrů a přitvrdí pružiny. V kabině pak najdeme sportovní sedadla, volant, nové čalounění a loga úpravce.
Tahle RS6 dostala upravenou řídicí jednotku a nové výfukové potrubí, což zajistilo nárůst výkonu z 560 koní a 700 Nm na 670 koní a 830 Nm. Bohužel, úpravce neřekl, o kolik se zlepšilo zrychlení z nuly na stovku, to samé se týká maximální nejvyšší rychlosti. Ta by se dle našich odhadů mohla vyšplhat k hranici 300 km/h.